Gå til innhold

Syden med barn under 5, hvor dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å ta ei uke eller to i varmen i august, med våre barn under fem år. Har dere noen anbefalinger? Vi har aldri vært i chartersyden, bare andre steder før vi fikk barn. Mallorca, Tenerife, Gran Canaria osv jeg aner ikke hvor det er fint og det passer best med små barn. Tyrkia er ikke aktuelt, ikke Egypt heller tror jeg.

Anonymous poster hash: 489c1...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca og alcudia anbefalrs. Har vært der 3 ganger med barn under 5 år.

Kort flytur og veldig barnevennlig.

Anonymous poster hash: 09f1c...1a2

Skrevet

Vi skal til Alcudia på Mallorca. "Oppvokst" der selv som barn og var midt i blinken med langgrunn strand, passe stor sentrum, hyggelig lokalbefolkning som er godt vandt med barn også er det trillevennlig! Lite/ingen nivåforskjeller, trapper osv. Godt utvalg i restauranter, også er det ikke så lange avstander så man slipper å ta taxi uten bilstol.

Skrevet

Cala d'Or på Mallorca er også bra. Gåavstand til alt. Koselige små strender overalt. Relativt kort flytur.

Anonymous poster hash: 7220c...5a6

Skrevet

Vi er på zakynthos, Hellas nå. Superflott her. Ungene storkoser seg, og vi sitter hardt å vurderer å utsette reisen hjem.

Anonymous poster hash: 66f2c...695

Skrevet

Mallorca , alcudia

Anonymous poster hash: 2cfcd...21d

Skrevet

Dra på et sunwing resort. Alt er tilrettelagt for barna :) har prøvd flere med småbarn, og vært like fornøyd hver gang :)

Skrevet

Althea Beach på Kypros.

Anonymous poster hash: e4fa8...a95

Skrevet

hva er vitsen og dra med barn under 4 til syden ? innmun forsvaret er ikke ferdig utviklet før 4 år, jeg holder meg i norden til ungen er 4 :)

Anonymous poster hash: 77dad...618
Skrevet

hva er vitsen og dra med barn under 4 til syden ? innmun forsvaret er ikke ferdig utviklet før 4 år, jeg holder meg i norden til ungen er 4 :)

Fint for deg da! Jeezes...

Anonymous poster hash: 4ecb9...570

Skrevet

hva er vitsen og dra med barn under 4 til syden ? innmun forsvaret er ikke ferdig utviklet før 4 år, jeg holder meg i norden til ungen er 4 :)Anonymous poster hash: 77dad...618

Immunforsvaret? Hehe...

Vitsen? Få en uke eller to hvor vi kan gå i sommerklær, kjenne sola varme og BADE masse. Kose oss i annet vær enn pissregn og 10 grader.

Skrevet

😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 09f1c...1a2

Skrevet

Alcudia på Mallorca er supert med små barn - veldig barnevennlig og fin strand! 

Anonymous poster hash: 5924e...354
Skrevet

Kjære vene...

Anonymous poster hash: 2433e...788

Skrevet

vet det ,håper det går bra da, vet om flere barn under 5 som har holdt på og død, pga mor og far setter sine behov før ungenes, mye mer bakterier der nede

Skrevet

vet det ,håper det går bra da, vet om flere barn under 5 som har holdt på og død, pga mor og far setter sine behov før ungenes, mye mer bakterier der nede

Du vet om flere som har holdt på å dø altså?

Hvilket miljø lever du i? Så mange nordmenn som reiser med barna sine sydover hvert eneste år. Jeg har ennå tilgode å lese, høre om eller faktisk fått advarsel mot å reise til eks Gran Canaria med små barn.

Men du, ja du vet om flere som har holdt på å dø...

Skrevet

vet det ,håper det går bra da, vet om flere barn under 5 som har holdt på og død, pga mor og far setter sine behov før ungenes, mye mer bakterier der nede Anonymous poster hash: 77dad...618

Ja, det er jo slik at barn ofte dør av sydenturer. Men litt svinn må en regne med. Vi har tre, så får vel med minst en hjem. Herregud, du er jo helt hjernedød? Veldig dårlig forsøk på trolling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...