Gå til innhold

Jeg klare ikke mer....spyr og spyr og spyr....

Anbefalte innlegg

Skrevet

28uker på vei nå og jeg kaster opp minst tre ganger i timen. Jeg er sååååå sliten. Inn og ut av sykehus, bare tanken på mat. Det kommer så mye opp igjen. Dette er det verste jeg har vært med på. Hvordan i himmelens navn skal jeg holde ut?

Veide 65kg, nå er jeg 50......

Kommer jeg til å kaste opp hele svangerskapet ???

Anonymous poster hash: d15ec...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må de vel legge deg inne eller noe !? Er jo ikke bra ! God bedring hvertfall :(

Anonymous poster hash: 65a3a...d52

Skrevet

Har ikke så mye å si, men håper inderlig at du snart slipper spyingen.

Stå på for å få væske og ernæring på sykehuset så ofte som mulig. Når det er så ille så burde du vel nesten vært innlagt hele tiden for å få roet systemet ditt? Vil tro det å gå ut og inn av sykehus er jo i seg selv en ganske stor påkjenning med å vurderes hver gang av nye leger. Snakk med dem om dette og det stesset dette påfører deg.

Ønsker deg masse lykke til. Hold øye med målet, da blir det kanskje litt lettere å holde ut.

Stor klem

Anonymous poster hash: fe9ef...53b
Skrevet

Uff.. Ikke godt å si hvordan det blir videre. Men du må jo legges inn og få ordentlig hjelp. Ikke bra å gå så mye ned.. :/ God bedring!!

Skrevet

Søk opp gruppen hyperemesis Norge på face. Mye god trøst i felles skjebne.

Anonymous poster hash: 9cfca...ef7

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, dessverre. Her varte det helt til fødsel var i gang med nr 1, mens denne gangen slapp det verste taket rundt uke 34. God bedring!! 😊

Skrevet

Uff, stakkars deg, all mulig medfølelse

Jeg var langt nær så syk som deg (jeg var bare syk deler av dagen og ikke hele tiden), men her gav brekningene seg i femte måned, håper virkelig du blir bedre snart.

Anonymous poster hash: b8d03...566

Skrevet

Stakkars deg. Jeg hadde også hyperemesis og var innlagt 3 ganger. Det er helt jævlig. Hvis det er noen trøst eller at det kan gi deg litt håp ble jeg bedre når jeg bikket 30 uker. Jeg brekker meg fortsatt, men klarer spise mer og beholder maten. Hvis du spyr alt og er dehydrert og fortsetter å ha ketoner i urin Osv, ville jeg vurdert sonde. Det kan hjelpe deg en periode. Du vil ikke føle deg så svak og du vil få næring du sårt trenger. Du kan administrere denne selv og ha med hjem.... Må bare få opplæring. Du er langt på vei nå, bet det føles som en evighet igjen, men du er superwoman. Du har overlevd noe av det som jeg tør påstå må være noe av det vondeste, slitsomme og mest ubehagelige . Fødselen blir en lek.... Jeg er 33 uker nå og teller ned!!! Pass på psyken oppi det hele, jeg kjenner jeg må jobbe for å ikke bli nedbrutt! Klem!!!!!!!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💛💛💛💛💛

Anonymous poster hash: 20955...cd9

Skrevet

Hatt det slik i to av mine svangerskap. Helt j.... MEN den tredje gangen jeg ikke gjorde det, mista vi.. Så bedre å spy ;)

Anonymous poster hash: a07ae...049

Skrevet

Hatt det slik i to av mine svangerskap. Helt j.... MEN den tredje gangen jeg ikke gjorde det, mista vi.. Så bedre å spy ;)

Hva er det for noe tull å si?!

Anonymous poster hash: 2ae4b...814

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener

Anonymous poster hash: 4f8a1...0aa

Skrevet

Det er jammen det godt å være innlagt på sykehuset nå 💕💕 så takknemlig...

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener

Anonymous poster hash: 4f8a1...0aa

Jeg også. 

Anonymous poster hash: 22025...df6

Skrevet

Uff, skjønner deg så godt, kastet opp minst 30-35 ganger løpet av en dag i 31 uker :(

Skrevet

Uff, skjønner deg så godt, kastet opp minst 30-35 ganger løpet av en dag i 31 uker :(

Uff, du må jo ha blitt helt ødelagt i halsen og munnen, regner med det kom bare syre en del, og det er jo vondt

Anonymous poster hash: f102b...0a4

Skrevet

Uff, du må jo ha blitt helt ødelagt i halsen og munnen, regner med det kom bare syre en del, og det er jo vondt

Anonymous poster hash: f102b...0a4

det har jeg ikke heldigvis,men ble innlagt 5 ganger løpet av den tiden, for klarte ikke holde på drikke heller en periode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...