Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Kjenner jeg sliter så enormt. Samboer ønsker ikke oss som par lenger. Vi bor i hans hus. Jeg er på desperat jakt etter bolig, men de vokser ikke på trær her. Jeg vil ikke rive med mine barn til en ny bydel/skole. De har stor omgangskrets her og storstrives på skolen. Mine barn er inntil videre lykkelig uvitende om flytting. Mine barn er på ferie med familie, og her sitter jeg sammen med han og hans døtre. Jeg vil bare vekk, langt vekk. Han behandler meg som om jeg ikke eksisterer. Og dette uten at jeg har gitt han noen grunn til det. Ikke kan jeg dra på ferie med barna da pengene må gå til bolig og det vi kommer til å trenge der. Superfortvilet 😟 Rotete innlegg ser jeg at det er og. Anonymous poster hash: 037c1...3d9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Uff trist...men han må da være villig å snakke om det?gi deg en grunn hvorfor?Du har ikke en venninne du kan overnatte hos noen dager?? Anonymous poster hash: a5f9e...248
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Har dessverre ikke det. Hadde han bare villet prate. De få ordene jeg har fått ut av han er ikke noe å bli klok på. Han inntar offerstilling med en gang jeg åpner munnen. Gitt litt opp der kan du si... Føler meg så i veien her, trassig situasjon som jeg aldri noensinne skal oppleve igjen. Ts Anonymous poster hash: 037c1...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå