Gå til innhold

Klarte vi det denne gangen mon tro?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning idag. Vi har hatt sex igjennom hele perioden, har prøvd i 7 mnd nå.. på dopapiret idag var det mye slim, som jeg kunne trekke i lange tråder, anser det da aom at jeg er veldig fruktbar..Stresser ikke med det, men barneønske er STORT! Mannen klarer ikke å komme med vanlig penetrering da, så han runder i en kopp og så inseminerer jeg meg selv.. håper denne metoden funker :)

Anonymous poster hash: 7381e...cf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde eggløsning idag. Vi har hatt sex igjennom hele perioden, har prøvd i 7 mnd nå.. på dopapiret idag var det mye slim, som jeg kunne trekke i lange tråder, anser det da aom at jeg er veldig fruktbar..Stresser ikke med det, men barneønske er STORT! Mannen klarer ikke å komme med vanlig penetrering da, så han runder i en kopp og så inseminerer jeg meg selv.. håper denne metoden funker :)

Haha! Hæ?

Klarer ikke komme med vanlig penetrering?

Inseminerer deg selv? Really?

Anonymous poster hash: 3987c...6ae

Skrevet

Nei, han klarer ikke det. Og ja, really. Naturmetoden funker ikke for alle..

Skrevet

Beklager.

Var ikke meningen å være stygg til deg.

Håper den satt denne gangen :)

Kan jeg spørre hvordan du gjør det? Sprøyte?

Anonymous poster hash: 3987c...6ae

Skrevet

Det går fint :) Skjønner at mange kan bli forundret, ble det selv når jeg hørte om det og hadde aldri trodd at jeg var en av de som måtte velge alternative metoder.. :)

Ja, bruker en tynn lang sprøyte, uten spiss såklart.. Fører den så langt inn som mulig og sprøyter inn :) Nesten som en alvorlig liten og tynn penis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...