Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Jeg hadde eggløsning idag. Vi har hatt sex igjennom hele perioden, har prøvd i 7 mnd nå.. på dopapiret idag var det mye slim, som jeg kunne trekke i lange tråder, anser det da aom at jeg er veldig fruktbar..Stresser ikke med det, men barneønske er STORT! Mannen klarer ikke å komme med vanlig penetrering da, så han runder i en kopp og så inseminerer jeg meg selv.. håper denne metoden funker Anonymous poster hash: 7381e...cf0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Jeg hadde eggløsning idag. Vi har hatt sex igjennom hele perioden, har prøvd i 7 mnd nå.. på dopapiret idag var det mye slim, som jeg kunne trekke i lange tråder, anser det da aom at jeg er veldig fruktbar..Stresser ikke med det, men barneønske er STORT! Mannen klarer ikke å komme med vanlig penetrering da, så han runder i en kopp og så inseminerer jeg meg selv.. håper denne metoden funker Anonymous poster hash: 7381e...cf0 Haha! Hæ? Klarer ikke komme med vanlig penetrering? Inseminerer deg selv? Really? Anonymous poster hash: 3987c...6ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Nei, han klarer ikke det. Og ja, really. Naturmetoden funker ikke for alle.. Anonymous poster hash: 7381e...cf0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Beklager. Var ikke meningen å være stygg til deg. Håper den satt denne gangen Kan jeg spørre hvordan du gjør det? Sprøyte? Anonymous poster hash: 3987c...6ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Det går fint Skjønner at mange kan bli forundret, ble det selv når jeg hørte om det og hadde aldri trodd at jeg var en av de som måtte velge alternative metoder.. Ja, bruker en tynn lang sprøyte, uten spiss såklart.. Fører den så langt inn som mulig og sprøyter inn Nesten som en alvorlig liten og tynn penis;) Anonymous poster hash: 7381e...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå