Gå til innhold

Er det bare vanlig halsbetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden onsdag vært sår i halsen,onsdag og torsdag ettermiddag haddejeg bittelitt feber.Idag har jeg begynt å hoste,og hver gang jeg puster,både ut og inn så må jeg småhoste uten å få opp noe,så da blir vel halsen sår av det og.Nå i kveld så fikk jeg plutselig mye vondere på ene siden halsen,langt oppe for gjør vondt når jeg rører på tunga..Halsen er litt rød og hoven,men hvite klumper..Innimellom kan det bli vondere på andre siden,men har ikke problemer med å svelge,har nettopp spist mat.Ikke tett i nesa,det sitter kun i hals! Kan det bare være vanlig halsbetennelse siden formen er blitt bra igjen?

 

Anonymous poster hash: 33d5a...8d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvite klumper tyder på halsbetennelse ja. Det går over av seg selv, men kjappere med antibiotika

Skrevet

Hvite klumper tyder på halsbetennelse ja. Det går over av seg selv, men kjappere med antibiotika

Takk for svar 😊 Ser an til over helgen iallefall,blir det ikke bedre så får jeg en sjekk hos legen..Har time hos fastlegen på fredag til uka,men kanskje greit å sjekke før om det ikke blir bedre.Men satser på at det går over av seg selv!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33d5a...8d4

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar 😊 Ser an til over helgen iallefall,blir det ikke bedre så får jeg en sjekk hos legen..Har time hos fastlegen på fredag til uka,men kanskje greit å sjekke før om det ikke blir bedre.Men satser på at det går over av seg selv!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33d5a...8d4

God bedring!

Skrevet

God bedring!

Takk 😊 Bare jeg får løsnet den gørra som sitter fast i halsen og jeg slipper å hoste hele tida så blir det nok bra 😊

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33d5a...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...