Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hadde kraftig bekkenløsning da jeg gikk gravid for 8 år siden. Det har tatt tid, men etter mange behandlinger så bedret det seg. Siste mnd har jeg hatt økende vondt i kant med hoftekammen, litt sånn melkesyreaktig vondt. Mandag begynte jeg i ny jobb i butikk, hvor jeg har gått veldig mye, men med veldig gode sko. Torsdag ble det enda vondere. Det stråler ned til kneet nesten. Jeg lurte først på om isjasnerven lå i klem, men det gjør vondt på fremsiden og på siden også. Det gjør veldig vondt å gå. Kan det fortsatt være isjasnerve i klem? Det er helt pyton. Hele hofta gjør vondt. Anonymous poster hash: 48c3d...272
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Høres ut som overbelastede muskler. Kan være skikkelig vondt hvis du plutselig begynner med ny aktivitet! Forhåpentligvis blir det bedre før det blir skikkelig betent. Ta ibux hvis du tåler det, og prøv å slappe av Anonymous poster hash: aaa55...4a7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Unngå sukker for ikke å trigge betennelse! Tøy setemuskulaturen og hoftebøyeren og muskulatur på fremsiden av låret, samt tensor fascia latae. Det høres muskulært ut. Google tøyning + de aktuelle musklene så finner du øvelser. Kan være lurt å ta noen timer til en fysioterapeut for å få riktig stabilitetsøvelser og tøyningsøvelser. Anonymous poster hash: 393c6...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå