Gå til innhold

Hva slags solkrem bruker dere med atopiskeksem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd til min datter på 5.

Anonymous poster hash: 52557...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eucerin. Det funker i år. I fjor prøvde vi mange andre, som jeg ikke husker merket på. Det typiske er at det son tåles en sommer ikke tåles neste... Så vi prøver flere forskjellige. Ikke ha for høy faktor, og jeg ser at vår jente har godt av sol på eksemet, det ser alltid finere ut etter en dag ute i bhg enn når hun står opp/har vært inne ol.

Anonymous poster hash: 5f8ab...a9b

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

La roche posay sin barnesolkrem

Skrevet

La roche posay sin barnesolkrem

Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Dermica Kids solspray (finnes også i vanlig krem). Uten parfyme og parabener. Vant solkremtesten i fjor.

Men den testen handler vel mest om innholdet i kremen i forhold til kreftfremkallende stoffer, miljøvennlighet etc.

Men vi har vært veldig fornøyd ned kvaliteten og.

Anonymous poster hash: 1f888...571

Skrevet

Hvor får man kjøpt den?

Tror alle apoteker fører dette merket

Anonymous poster hash: bafce...9d6

Skrevet

Vi bruker Eucerin til vår sønn som har atopisk eksem.

Anonymous poster hash: 1c0e4...839
Skrevet

cosmica mot allergi, eneste som  fungerer

Anonymous poster hash: 8eb42...ee5
Skrevet

Nivea tror jeg. Den som er blå og må være under 20. Den har fungert noen år, selv om mange sier den er fy fy. I år fungerer den for en av to unger, så er på leit etter ny. De tester ut farmor sine solkremer nå, så litt spent på om de finner en som passer. Farmor er litt oppgitt over at unger går med genser i syden nå har jeg hørt. Ungene har ofte gått med en stor og vid genser for å slippe å smøre seg så ofte, så for meg er det helt normalt at de går med genser i +40.

Anonymous poster hash: 06346...bd6

Skrevet

Vi ble anbefalt den La roche posay som er nevnt lengre opp her av apoteket men den gjorde min sønn sin atopiske eksem verre. I tillegg så trakk den ikke inn og gjorde han hvit som en med klovnemaling, prøvde det på meg selv om den trakk ikke inn på meg heller. Også er den dyr! (Men hadde han kun tålt den så hadde vi selvfølgelig kjøpt den)

Nå bruker vi Dermica Kids og er kjempe fornøyd med den :)

Anonymous poster hash: f76dc...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...