Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Har vedvart i to uker nå, holder på å bli sinnsyk. Har vært hos legen. Normale funn på prøver, blodtrykk osv. Har aldri tatt så mye smertstillende i mitt liv, føler meg så fæl. Men må ta paracet bare for å klare å gå opp en trapp. Må mentalt forberede meg en halvtime bare for å gå å tisse. Hodepinen forverres kraftig ved bevegelse. Ergo ligger jeg for det meste stille, og har vurdert å kjøpe meg en potte. (har bad i 2. etasje) Kan noe si dette går over? Erfaringer?? Anonymous poster hash: 75067...b64
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Hvilke prøver har de tatt av deg? Anonymous poster hash: a32b3...ce3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Hvilke prøver har de tatt av deg? Anonymous poster hash: a32b3...ce3 De vanlige "gravidprøvene", atlså urinprøve og blodtrykk og stikk i fingern (hb)... ingen andre. bør jeg det? Noe annet jeg kan be om? Anonymous poster hash: 75067...b64
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har hatt det slik som deg. Våknet om natten og trodde noen boret med trykkluftsbor i hodet mitt. Ble tatt prøver og sendt i CT røntgen. Var en form for hjerneødem. Ble sendt hjem med 100 paralgin forte med beskjed om å knaske i vei, men stoppe 3 uker før termin for å unngå at ungen ble født med abstinenser og pustevansker. Jeg tåler ikke paralgin forte. Tok de ikke. Husker ikke når det gikk over, men det var ikke godt. Anonymous poster hash: 8e0f4...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå