Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hvor anbefaler du å kjøpe? Er jo sååå mange forskjellige typer 🤔 Anonymous poster hash: dd0de...77d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har kjøpt nøstebarn sitt. Dyrt, men god kvalitet. Anonymous poster hash: 61f8c...6de
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Vi har korthåret lammeskinn fra Babyshop. Jeg tror ikke det spiller noen rolle hvilket du kjøper, så lenge det er korthåret, beregnet som soveskinn for nyfødte, og fra en ordentlig butikk. Det er så mange valg man skal ta, så man må bare velge noe! Anonymous poster hash: e964f...5b6
Slaskepott Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Vi har hatt flere forskjellige, og jeg synes Nøstebarns soveskinn er de overlegent beste. Sjuåringen min er faktisk så glad i skinnet sitt at han fremdeles sover på det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Vi har hatt flere forskjellige, og jeg synes Nøstebarns soveskinn er de overlegent beste. Sjuåringen min er faktisk så glad i skinnet sitt at han fremdeles sover på det. Det gjør min tiåring også! :-) Anonymous poster hash: 3bbb3...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå