Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Er på ferie i Mallorca i to uker og 3 åringen vår har plutselig begynt å få veldig raserianfall når han ikke får det som han vil og det tar lang tid før han gir seg.Hva gjør dere andre når slikt skjer kjenner jeg blir veldi stresset.Klarer heller ikke sitte i ro med middags bordet bare løper i fra hele tiden slik har det ikke vært før.Kjenner jeg blir helt utslitt ikke noe kjekt.Har ikke tålmodighet til noe går fra det ene til det andre. Anonymous poster hash: be20b...052
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Vi kom nettopp hjem fra 2 uker på Mallorca, all inclusive. Vår 3 åring, som alltid har vært lett å hanskes med, snudde tvert om på turen og det var trassing på høyt nivå. Tull og tøys ved måltider, kasting av sand på stranden, og veldig mye "jeg skal gjøre stikk motsatt av det mamma og pappa sier". Vi var veldig konsekvente og flere ganger måtte vi ta han bort fra situasjoner da han ikke følgte advarslene. Barnet var ikke det eneste barnet som oppførte seg slik la jeg merke til😉 Slitsomt, men jeg tenker det kanskje har mye å gjøre med alle inntrykkene, kanskje litt annerledes døgnrytmen/mindre søvn, mye støy på hotellområdet, mye som skjer hele dagen? Anonymous poster hash: b235b...028
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Tenker det samme selv for vi har vært konsekvente vi også og gitt flere beskjeder på hva som er rett og galt blitt sprø mangen ganger.Her i dag bare løpte han ut i veien heldigvis ikke biler men herregud da ble jeg skikkelig redd.merker også at når jeg skal forklare noe så hører han ikke så sikkert masse inntrykk og ting han tenker på. På stranden måtte vi løpe etter han hele tiden tilslutt måtte vi bare forlate stranden. Anonymous poster hash: be20b...052
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 De blir slitne i varmen...merker lunta mi blir kort når det er alt for varmt 🙈 Anonymous poster hash: 67ff8...c35
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Pust med magan. Trassalderen er høyst reell her i gården også. #idyll Anonymous poster hash: e86c5...663
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Trassen tar seg lett opp ved litt underskudd på søvn kombinert med mange inntrykk, lite rutinr og litt ekstra sukker. Får dere han til å ta en dupp på formiddagen/tidlig ettermiddag? Det kan hjelpe litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå