Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #76 Skrevet 3. juli 2016 Det går helt fint det skjønner du, jeg jobber kun 50%.. Mannen min jobber lange dager i perioder med mye aktivitet og tar derfor ut ekstra fri i mer stille perioder. - du må nok bare innse at noen har det bedre enn deg😘 Anonymous poster hash: 62487...b68 Oj oj. For en smakløs holdning 😱 Anonymous poster hash: 6ad45...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #77 Skrevet 3. juli 2016 Rundt 120.000... 5 uker i USA ☀️☀️ Anonymous poster hash: a9241...a2f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #78 Skrevet 3. juli 2016 Vi brukte ca 20.000 på en tur til København i mai, så skal vi til Kristiansand i august og da går det vel kanskje 7-8 til? Anonymous poster hash: 079ff...25b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #79 Skrevet 3. juli 2016 I år skal jeg ikke på ferie, er høygravid. Drar nok en tur til familien til samboer for å vise frem baby når hun blir født :k0) de bor 6 timer unna så blir kun utgifter til bensin og ekstra god mat. Veldig billig ferie i år. Sønnen min har jeg sendt til syden med min familie og nå på hyttetur med min familie og svømmekurs, så kanskje brukt 3000 kr på han, lommepenger ++. Ikke mye Anonymous poster hash: df4c6...e02
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #80 Skrevet 4. juli 2016 Oj oj. For en smakløs holdning 😱 Anonymous poster hash: 6ad45...9e6 Ja jeg synes det er smakløst å bli kalt "trollmor" fordi noen er misunnelig.. Anonymous poster hash: 62487...b68
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #81 Skrevet 4. juli 2016 Ja jeg synes det er smakløst å bli kalt "trollmor" fordi noen er misunnelig.. Anonymous poster hash: 62487...b68 Tror du hun er misunnelig? Jeg finnes ikke misunnelig hvertfall. Har mer enn nok penger til å kunne brukt samme beløp eller høyere på ferie, men har ikke behov for å bruke så mye og reise så mye i løpet av ett år. Syntes det er syke summer å bruke på ferie. Anonymous poster hash: 6ad45...9e6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #82 Skrevet 4. juli 2016 Vi bruker gjerne masse penger på ferie. Reiser til USA, karibien, Canada osv. Men bruker aldri penger vi ikke har. Har en jobb der vi ser hvor fort livet er over/ hvor fort det kan forandre seg i forbindelse med sykdom/ulykker. Så vi prioriterer å samle minner med barna. Istedet for å ga fancy designermøbler, drikke vin hele året osv. Ser ikke noe galt i det. Vi lever veldig godt resten av året selv om vi bruker 100000 på ferie, de resterende 100000-140000 av feriepengene betaler vi ned gjeld med. Anonymous poster hash: 77ea9...c38
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #83 Skrevet 4. juli 2016 16.000,- for leie av hus i Danmark i en uke - skal kjøre fra Vestlandet via Oslo, Gøteborg og København til der vi skal bo, så blir jo utgifter i både drivstoff og overnattingssteder på veien (hotell) + at vi nok blir noen dager i enten Oslo eller Gøteborg og København for å oppleve litt der også. Anonymous poster hash: c682b...75c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #84 Skrevet 4. juli 2016 I sommer er vi på "hytta" i Marbella i 5 uker for min og ungene sin del og 3-4 uker for mannen - litt avhengig av hvor mye han må jobbe i sommer. Går litt mer penger på mat og drikke enn hjemme, men ikke all verden. Var på cruise i vinterferien og på hytta på fjellet i påsken. Høstferien skal vi sikkert en tur til Marbella igjen og i julen drar vi mest sannsynlig på fjellet. Ikke så dyre ferier med unntak av cruiset, men vi har råd til å reise dit vi vil så det er stort sett bare mannens jobb og ungenes ferie som begrenser reisingen. Jeg kan jobbe så lenge jeg har nettilgang så da sitter jeg heller i Spania eller på fjellet og jobber noen dager enn å reise hjem mens mannen stakkar må ta seg av litt kunder hjemme😂 Anonymous poster hash: bb303...2b4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #85 Skrevet 4. juli 2016 Tror du hun er misunnelig? Jeg finnes ikke misunnelig hvertfall. Har mer enn nok penger til å kunne brukt samme beløp eller høyere på ferie, men har ikke behov for å bruke så mye og reise så mye i løpet av ett år. Syntes det er syke summer å bruke på ferie. Anonymous poster hash: 6ad45...9e6 Ja det tror jeg når hun skriver som hun gjør. Det er jo fint for deg at du har penger til å gjøre hva du vil akkurat som oss. Bruk de eller spar de som du vil men la oss bruke det vi vil også. Anonymous poster hash: 62487...b68
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #86 Skrevet 4. juli 2016 Ja jeg synes det er smakløst å bli kalt "trollmor" fordi noen er misunnelig.. Anonymous poster hash: 62487...b68 Vet du jeg finnes ikke misunnelig. Vi drar på det som for oss er drømmeferie om tre dager. Vi har gledet oss i et halvt år. At noen velger å enten bruke eller skryte på seg at de bruker en årslønn på ferie syns jeg er usmakelig. Anonymous poster hash: 4d67f...727
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #87 Skrevet 4. juli 2016 Vet du jeg finnes ikke misunnelig. Vi drar på det som for oss er drømmeferie om tre dager. Vi har gledet oss i et halvt år. At noen velger å enten bruke eller skryte på seg at de bruker en årslønn på ferie syns jeg er usmakelig. Anonymous poster hash: 4d67f...727 😂 Anonymous poster hash: 1403b...1e9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #88 Skrevet 4. juli 2016 Vet du jeg finnes ikke misunnelig. Vi drar på det som for oss er drømmeferie om tre dager. Vi har gledet oss i et halvt år. At noen velger å enten bruke eller skryte på seg at de bruker en årslønn på ferie syns jeg er usmakelig. Anonymous poster hash: 4d67f...727 Ja kos deg på din drømme ferie men tål at andre prioriterer anderledes uten å slenge ut av deg at de juger... Det er vel hele poenget her.. Anonymous poster hash: 62487...b68
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #89 Skrevet 4. juli 2016 Kan eg spørre hvor du finner hytte til leie i to uker for bare 3000? Det var rimelig... Sku gjerne fått til noe sånt eg også... Anonymous poster hash: 3ab36...f48 Vi drar sammen med min mor som spleiser på hytta, så derfor blir det 3000 for to uker. Hytta vi skal låne koster 3000 per uke, men synes det er billig det og! ferie trenger ikke nødvendigvis bli dyrt. Hytta ligger rett ved barnevennlig samdstrand med sklie ut i vannet. Ser fint ut der! Fant den på finn.no i helga Anonymous poster hash: 3a185...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå