Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Scarlett? Synes det er nydelig! Vi bor i England, men navnet er forsåvidt fint å uttale på norsk også, blir jo likt. Anonymous poster hash: 80ace...a02
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Hmm, den må jeg nok tygge litt på! Syns kanskje de ble litt for forskjellige. Men kan jo hende det ikke høres like rart ut når de uttales på engelsk begge to. Skal dere bo der hele livet er det kanskje greit, men i Norge blir det kanskje litt spesielt? Vanskelig med navn syns jeg. Sliter med det selv om dagen 😁😆 Anonymous poster hash: eaaf0...7da
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Ja, hvorfor ikke? Hun fortjener et eget navn som passer til henne. Hun har ikke behov for et navn som er gitt fordi det passer bra sammen med storesøster sitt navn. Anonymous poster hash: 457ab...c61
Gjest Antarctica Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Syns ikke navn fra filmer og bøker er så fint. Det blir litt sånn liksomnavn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Liker det 👌🏽👏🏽👍🏽 Anonymous poster hash: b887d...c1a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Hun kan hete akkurat det dere vil at hun skal hete! (Jeg regner med at ingen foreldre ville gitt et navn de syntes var stygt/ulovlig) drit i hva folk på forum mener! Synes hun at navnet ikke er noe, kan hun bytte det når hun blir voksen, eller bruke et kallenavn. Navnet skjemmer ingen, og man blir vant til det meste! Anonymous poster hash: cb756...39b
MammantilNurket Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Scarlett er tøft, men Aurora er jo en romersk gudinne, ikke sant ...? Hva med å vende seg mot den romerske mytologi i jakten på lillesøsteren navn også: Diana Minerva Vesta Juno Luna Proserpina I romersk mytologi er Aurora, morgengryets gudinne, og søsteren hennes er månen, Luna Endret 2. juli 2016 av MammantilNurket
Kakao1234 Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Nydelig navn! Hadde ikke fungert i Norge synes jeg, men siden dere bor i England så passer det jo fint! Matcher Aurora også (som også er et nydelig navn forresten). 👍🏼😃
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 Veldig stilkræsj for min del, men navn trenger jo ikke matche. Dere velger hva dere liker best 😊 Anonymous poster hash: 8d311...d04
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Aurora er klassisk, elegant og flott. Scarlett er white trash, spesielt i England (har bodd der i ti år). Jeg synes det blir fullstendig krasj. Jeg liker egentlig navnet Scarlett, altså, men man må se på konteksten når man velger et navn. Anonymous poster hash: eb074...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå