Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 at barn var opptil 12 år etterpå! Jeg bestilte et rom som var markert med tegn som to voksne og fire barn. En dobbelseng og to køyesenger. Helt flott, tenkte jeg. Da ville det bli god plass til to voksne og tre barn. Jeg booker, betaler og er så fornøyd. Da jeg mottar mailen etterpå, står det barn inntil 12 år!! Problemet vårt da, er at de to eldste er 13 og 15... Går jo ikke an å avbestille heller. Kan vi risikere å komme seint på kvelden, og bli nektet overnatting? Noen som vet? Anonymous poster hash: 3c3ad...097
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Kan du ikke sende en Mail til hotellet og spørre? Anonymous poster hash: d3fe9...f32
Gjest Antarctica Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Dere blir ikke nektet å bo der, men de kan kreve en annen pris. De kan også forlange at du legger de eldste barna på et eget rom. Skriv og forklar misforståelsen.
Pobie Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Med mindre dette er i Norge tviler jeg på at de bryr seg. I verste fall må du betale mellomlegget.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Nesten litt rart at du fikk bestille uten å taste inn alder på barna... Uansett, du får rommet, men må betale mer, sikkert ikke så mye Anonymous poster hash: f240f...f96
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Har skrevet Mail, men ikke fått svar. Huff ja, håper det ordner seg 😊. La inn fra mobil, to voksne og tre barn. La ikke inn alder på barna, tenkte ikke over det en gang!! Jaja, håper det ordner seg 😉. Anonymous poster hash: 3c3ad...097
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Det går ikke an å bestille på booking.no uten å informere om barnas alder. Sikker på at du ikke har gjort det uten å tenke deg om? At barn står oppført som dem under 12 gjelder måltid ikke sengeplass. Tror du kan ta det ganske med ro😊 Anonymous poster hash: 3be4f...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå