Gå til innhold

Fy faen, du er skikkelig MILF ass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ropte noen 16-17 år gamle gutter etter meg da jeg gikk av toget. 🙄

Seriøst? Tøffe i flokk.

Hadde jeg vært moren deres hadde jeg vært FLAU.

Anonymous poster hash: c717a...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he... de bekrefter jo bare at de er altfor umodne til å noensinne ha sjans på damer som deg ;)

Hormonelle guttevalper som ikke aner hva de skal gjøre med alle disse hormonene og gjemmer seg i flokken.

Men, de hadde ikke sagt det om de ikke synes du er flott ;)

Anonymous poster hash: 5a92a...70e
Skrevet

Ta det som et kompliment 😂

Anonymous poster hash: 3d948...748

Skrevet

Mannen min som ikke er norsk, snakker litt, men det er mye han ikke kan, var en kveld ute med noen kompiser. Kom glad og fornøyd hjem, jeg spurte om det var gøy, hvor han svarer jada, men det var så mange Milf der, så de gikk et annet sted haha...

Han trodde dette betydde desperate damer på sjekker'n ;D

Anonymous poster hash: d70f6...61a

Skrevet

Mannen min som ikke er norsk, snakker litt, men det er mye han ikke kan, var en kveld ute med noen kompiser. Kom glad og fornøyd hjem, jeg spurte om det var gøy, hvor han svarer jada, men det var så mange Milf der, så de gikk et annet sted haha...

😂😂😂

Anonymous poster hash: 30788...b3e

Skrevet

Ha-ha... språklige misforståelser kan være utrolig morsomme :)

Anonymous poster hash: 5a92a...70e

Skrevet

Du får ta det som et kompliment da. 16 årige gutter er fulle av hormoner ;)

Anonymous poster hash: b885b...968
Gjest Antarctica
Skrevet

Ble du ikke smigret, i det minste...? Ha nå litt humor!

Skrevet

Ta det med et smil og som et kompliment.

Jeg har fått høre det på jobb av gutter på 24-25 år ( er 43) . Tar det som et kompliment med et smil.

Anonymous poster hash: 0b413...9c3

Skrevet

Jeg har humor og skjønner det er et kompliment.

Likevel, å bli ropt etter at noen vil pule meg, uansett hvor unge de er er for meg i grenseland for akseptabel oppførsel.

Skjønner det er fordi de er i flokk og tøffer seg. Likevel blir det en form for seksuell trakassering, og det er for meg ikke en akseptabel oppførsel.

Selvsagt kan jeg humre litt av det, samtidig ikke.

HI

Anonymous poster hash: c717a...de6

Skrevet

Ta det som et kompliment 😂

Anonymous poster hash: 3d948...748

Det skulle jeg til å skrive og 😂

Husker jeg for noen år siden satt på toget. Og en klasse hadde tydeligvis vært på skitur. De kunne ikke være mer enn 13-14 år. En gutt satt og kikket på meg når jeg skulle av. Og så hørte jeg han sa "var ikke hun veldig søt" kameraten svarte "men hun var jo skikkelig gammel da" 😂😂 Jeg var 30 år, men ser yngre ut. Visste ikke helt om jeg skulle ta det som et kompliment eller ikke😄 jo jeg var tydeligvis søt men gammel😂

Anonymous poster hash: e0398...06d

Skrevet

Jeg synes ikke det er sjarmerende å bli seksuelt trakassert på gata.

Anonymous poster hash: df9b9...3b4

Skrevet

Gikk forbi en tiendeklasseavslutning. Ungdommer kledd i bunad og dress, med masse foreldre tilstedet. De ropte milf etter meg og plystret og ropte "bounce for oss baby" Ikke kult for sønnen min ( som er ungdomsskolestarter) som gikk ved siden av meg. Synes det er skikkelig ekkelt at unger kan si sånn til voksne, selv med foreldrene tilstede... Sønnen min nekter å gå på gaten med meg på hjemplassen vår etter den episoden. ( og bare så det er sagt så bruker jeg lite sminke og kler meg aldri vulgært).

Anonymous poster hash: a1705...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...