Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Det er vel sikkert to år siden legen sist ordnet e-resept til meg på grunn av graviditet. Tror dere den resepten er foreldet på apoteket nå, eller kan det fortsatt være mulig å ta ut? Om den ikke er gyldig lengre; holder å ringe å få legen til å sende ny e-resept, eller må jeg inn til samtale med lege først? Anonymous poster hash: f1270...5ca
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 De er bare gyldig i ett år,mulig du bare kan ringe legen.
TPK Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Du bør ha legetime for å måle blodtrykk o.l en gang i året når du går på pillen sa min lege.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 P pille resepter er gyldige i 3 år, så bare sjekk, ligger der sikkert. Eventuelt gå inn på mineresepter.no å se 😀 Anonymous poster hash: f3731...605
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 mineresepter.no er jo genial! TAKK! Ante ikke at det fantes noe så nyttig og enkelt å bruke. Jeg lurte på om min resept på spiral fortsatt var gyldig og nå vet jeg at det er den. Anonymous poster hash: c7647...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå