Gå til innhold

Når slutter babyen å klore, lugge og bite? 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn at noen som er så liten kan være så skummel.

Anonymous poster hash: 18d45...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når starter de med det? Min treåring har aldri gjort noe av dette...

Anonymous poster hash: 6d904...15e

Skrevet

Enn at noen som er så liten kan være så skummel.Anonymous poster hash: 18d45...7ab

Ehm.. Mine tre gjorde aldri sånt. Er det vanlig? Hvor gammelt er barnet?

Anonymous poster hash: da3ab...990

Skrevet

Ehm.. Mine tre gjorde aldri sånt. Er det vanlig? Hvor gammelt er barnet?

Anonymous poster hash: da3ab...990

7 måneder. Bøyer vi oss ned for å kose er det utrolig spennende å ta tak i håret. Kloringen er nok ikke bevisst, prøver å klippe neglene godt nok men vanskelig med en urolig baby. Bitingen kommer av intens tannkløe regner jeg med. Typisk at alle her inne har perfekte babyer som popper ut av vaginaen ferdig oppdratt. Alle mine venners babyer er som min..

Anonymous poster hash: 18d45...7ab

Skrevet

Tja, ikke ved 1,5 års alder hos oss ihvertfall 😉 Men treåringen har gitt deg. Utenom en og anna biteepisode.

Anonymous poster hash: acbb4...45a

Skrevet

Min på 11 mnd klorer og lugger og klyper i hvert fall fortsatt noe helt forderdelig. Storesøsteren gjorde aldri slik 😳

Anonymous poster hash: ecae6...6b4

Skrevet

Seriøst? Nekter å tro at de som sier babyene deres aldri har gjort det. Noen gjør det nok mer enn andre, men tipper ALLE på et tidspunkt har gjort det!

Det er da helt normalt og babyen slutter med det når den forstår at det ikke er greit. Veldig individuelt når det er. Min første sluttet etter fylte året. Min nr 2 holder på ennå og er ca 11 mnd.

Babyene gjør det jo for å kose eller utforske og kjenne, men eier ingen begrensninger for når det er for hardt.

Skrevet

Husker ikke når de tre eldste sluttet, men minste på 11 mnd lugger enda, klorer av og til, men biter ikke lenger. Hun elsker å pirke i øyne, nese og munn på folk også ;)

Skrevet

Mi er 11 mnd. Hun har aldri gjort noen av delene, men hun slår.

Helt tydelig slåing, for å se reaksjonen vår. Jeg fysisk stopper hånden, og sier stopp, men med en gang jeg slipper hånden, slår hun igjen. Nesten litt morsomt å se hvordan hun studerer ansiktet mitt, og venter på en reaksjon.

Ellers ingen råd til deg, dessverre.

Anonymous poster hash: 550b5...0d2

Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Sånn er min også. Klorer, klyper, drar i håret mitt og biter så fort hun får tak i noe. Det beste av alt er å dra i leppene mine og vri nesa mi rundt. Og det verste av alt, hun er RÅsterk og det gjør innmari vondt. Kan ikke sove i samme seng lengre, fordi hun lugger og klyper så hardt :ler:

Venter i spenning på at dette skal gå over, eller at hun blir så gammel at hun skjønner ordet "Nei". Hittil blir hun bare litt paff over at hun får en reaksjon hun ikke er vant til, også fortsetter hun. 

8 måneder her.

Endret av Stjerneklart
Skrevet

Mine har også gjort det. Har langt hår, og da har det vært veldig morsomt å ta tak i det og dra og nekte å slippe da de var babyer. Husker ikke helt når de sluttet med det. Biting har og vært en periode, men gikk fort over.

Skrevet

Babyen vår er 8 mnd. og han holder fast i hår, klorer og klyper. Han har ikke bitt ennå (har ikke tenner). Det er jo ikke "med vilje", han forstår ikke ennå at det gjør vondt og ikke er lov. Vi sier tydelig nei, og holder igjen hånden hans slik at han ikke får gjort det. Det er det eneste rådet jeg kan gi. Han er utrolig sterk og det gjør veldig vondt dersom han får inn en fulltreffer!

Anonymous poster hash: b173e...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...