Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Er slimete akkurat i svelget + at noe sitter fast enda som jeg bare får løsnet av og til med å hoste...Hva hjelper? Nesa er bare bittelitt småtett i ene neseboret...Mannen har snakka til meg i hele natt for jeg snorker og snorker,men føler jo at halsen er hoven når forkjølelsen sitter der. Snorker på inn og utpust hvis jeg puster gjennom munnen som jeg da sikkert gjør når jeg sover 🙈 Samtidig har jeg vært hos fysioterapeuten for 2 dager siden som sier at jeg har stramme muskler rundt strupen og halsen pga jeg er anspent så det spiller sikkert også inn.. Håper noen har tips til hvordan det kan bli bittelitt bedre om ikke annet 😉 Anonymous poster hash: 165fe...4c5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Drikk vann med honning og noen sitronskiver (varmt, men ikke kokvarmt, når du drikker). Pleier å ta 2 gode ss med honning og 2-3 skiver sitron. Smaker litt rart de første gangene, men man blir vant til smaken Jeg synger og har slitt endel med halsen og stemmen det siste året, da har det hjulpet mye å drikke dette i dagene før en konsert/opptreden. Anonymous poster hash: 5fc67...122
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Det får jeg ofte og ingenting hjelper meg, må bare vente på at det går over. Har prøvd masse. God bedring! Anonymous poster hash: cefbf...e6d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Da skal jeg teste ut 🍯 og sitron skiver i varmt vann for å se om det hjelper 😊 Hadde vært mye bedre om forkjølelsen hadde satt seg i nesa for da kan jeg jo bruke nesespray...Men masse slim,hoven i halsen,og noe som sitter fast er ikje moro. .Hoster og hoster men det løsner bare av og til,kremter og bråker værre..Men det går nok bort etterhvert 😉 4 dager siden jeg kjente det begynte men har nok vært værst i natt i følge mannen 😂😂 Hi Anonymous poster hash: 165fe...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå