Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Så surrealistisk! Plutselig ligger jeg på fødeavdelingen med rier og venter på keisersnitt som egentlig skulle skje til onsdag. Men lillemanni magen hadde egne tanker og vil ha bursdag på samme dag som pappen sin <3 Mens vi venter kommer tankene - så surrealistisk, om noen timer har vi babyen vår i armene og resten av livet med ansvaret for et lite menneske starter. Jeg har vært utålmodig de siste dagene men hjelp!! Nå er det veldig skummelt plutselig 😜 Anonymous poster hash: d3841...165
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Kjenner til den følelsen, jeg visste også ca når babyen kom fordi jeg ble satt i gang pga vannavgang. Lykke til! Det går nok supert 😍 Sønnen vår er 2.5 år og jeg kan ikke leve uten han! Anonymous poster hash: db2f4...c53
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Takk for lykkeønskning men vi ble sendt hjem etter vaktskifte selv om de som var på vakt da vi kom garanterte ks i dag. Rimelig frustrerende og slitsomt! Anonymous poster hash: d3841...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå