Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har vært singel i endel år pga en ganske dårlig erfaring med eksen min. Jeg proklamerte høyt og tydelig til de som tok opp spm om jeg ikke snart skulle finne meg en mann at jeg aldri mer skulle ha noen mann! Men for ca 1,5 år siden fant en mann meg, og etter lang tids beiling fikk jeg øynene opp for han. Vi har nå være sammen i et år ca, og jeg har lyst å bytte status på fb, og samtidig fortelle hele verden at jeg er dønn forelsket og har funnet mannen jeg vil dele livet med. Jeg har lyst til å skrive kliss, rett og slett! Dette er ikke meg i det hele tatt, men akkurat dette har jeg lyst til å dele med alle, også dem som har ventet på dette.. Men er dette altså feil og tragisk? Selv om vi planlegger barn og bryllup? Anonymous poster hash: 2b9bc...887
soleia Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Ikkje feil å fortelje at du har funne mannen i ditt liv, det tenkjer eg mange vert glade for å høyre! Men for min del må du gjerne reservere replikkar som "elsker deg", "du er verdens beste" og tilsvarande koseprat til han det faktisk gjeld. Slikt har ikkje facebookvener så stor interesse for. -Men sånn for ein gangs skuld er det greit, berre det ikkje vert ein vane Gratulerer, og lukke til med kjærleiken! Endret 2. juli 2016 av soleia
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Dere har vært sammen i ca 1 år og planlegger allerede barn og bryllup? Hva skjer med verden, folk har jo så dårlig tid! Jeg skjønner at du er forelska og ønsker å dele det med hele verden, men burde det ikke holde å legge ut "dagligdagse" bilder/statuser der han er inkludert? Folk skjønner jo da at du er forelska/har møtt noen uten alt klisset... Anonymous poster hash: 4aaf2...856
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har vært singel i endel år pga en ganske dårlig erfaring med eksen min. Jeg proklamerte høyt og tydelig til de som tok opp spm om jeg ikke snart skulle finne meg en mann at jeg aldri mer skulle ha noen mann! Men for ca 1,5 år siden fant en mann meg, og etter lang tids beiling fikk jeg øynene opp for han. Vi har nå være sammen i et år ca, og jeg har lyst å bytte status på fb, og samtidig fortelle hele verden at jeg er dønn forelsket og har funnet mannen jeg vil dele livet med. Jeg har lyst til å skrive kliss, rett og slett! Dette er ikke meg i det hele tatt, men akkurat dette har jeg lyst til å dele med alle, også dem som har ventet på dette.. Men er dette altså feil og tragisk? Selv om vi planlegger barn og bryllup? Anonymous poster hash: 2b9bc...887 Ikke feil og tragisk å bytte status. Heller ikke å skrive at du er forelsket og lykkelig (en gang, vel å merke). Supertragisk å skrive klikk og "værdens beste mann" (med æ, ja - de som skriver slike statuser staver det gjerne sånn) og hundre hjerter. Anonymous poster hash: 784f3...f43
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Vet du hva, HI! Det er alltid noen som irriterer seg over andres statuser! Enten er det for positivt (skrytete), for negativt (sutrete), folk er for aktive, for lite aktive, skriver for mye om familie, for mye om politikk. Å herregud så lei jeg er av folk hvis eneste interesse i livet er å irritere seg over andres Facebook-aktivitet (som de som du er redd for skal reagere på det du vil skrive). Nei vettu hva! Skriv det du har lyst til, men hold gjerne litt igjen Sunn fornuft er alltid lurt så du ikke støter fra deg dem du ikke vil støte fra deg. Men bortsett fra det, din Wall! Anonymous poster hash: 98859...e86
Gjest Antarctica Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Dette er for meg et innlegg av typen: "Jeg ser at mange syns det er feil å legge teppe over barnevogna, fordi det er usunt. Men her vi bor er det altså enormt med mygg!!! Babyen blir helt oppspist! Skal jeg da ikke kunne trekke et myggnett over heller, nå?" To ting som ikke i det hele tatt kan sammenlignes settes i samme innlegg av en som enten føler seg truffet (ubegrunnet) eller som ikke ser forskjellen. Men forskjellen er altså der. Det er ikke kleint å innrømme at man har en kjæreste eller samboer, men derfra til å benytte FB-veggen som sms-innboks er det faktisk en viss avstand. Endret 2. juli 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Bare endre forholdsstatus på fb,du, men ingen har interesse av at du skriver " Ååååå,hjerte hjerte, smiley med hjerteøyne, du er verdens beste mann, Morten, jeg elsker deg sååååå mye og gleder meg til å dele resten av livet med deg,nuss nuss, hjerte hjerte". Hva skjedde med å si slikt til kjæresten direkte? Føler de som mååå proklamere forholdet på nett er de som er mest usikre på forholdet Anonymous poster hash: b9eb6...d6f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Dere har vært sammen i ca 1 år og planlegger allerede barn og bryllup? Hva skjer med verden, folk har jo så dårlig tid Anonymous poster hash: 4aaf2...856 Er det fasit på hvor lang tid det må ta? Føles det riktig så føles det riktig. Anonymous poster hash: 2d903...da7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 Takker for svar! Det kommer ikke til å bli klissete på veggene våre, for å si det sånn. Ingen av oss er slik Det blir bare litt kliss kanskje når jeg endrer status, nesten litt fordi folk kjenner meg og vet at jeg ikke er sånn i det hele tatt. Så blir nok kun med den ene gangen. At vi planlegger livet videre er helt naturlig for vår del, vi vet at det er oss og vi ser ingen grunn til å vente lenge. Anonymous poster hash: 2b9bc...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå