Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Mens skulle komme for 7 dager siden. Når mensen var to dager sen tok jeg test, den var negativ. Mensen er som regel aldri sen, og har ikke hatt noen hendelser i livet nylig som burde gjøre den sen. Testen jeg tok når mensen var to dager for sen tok jeg midt på dagen (ikke morgenurin). Har lite menssmerter, noe jeg vanligvis har mer av. Nå stikker det bare til noen ganger. Luft i magen har jeg også og føler meg oppblåst. En god del utflod, ingen lukt, men heller mer mot hvit/blank farge. Fin konsistens. Hard mage, også uvanlig. Nesten ubehagelig å ligge på magen. Stikker litt på venstresiden av magen, men er på en måte litt øm over det hele. Har bestemt meg for å ta test søndag om jeg ikke får mensen innen da. Så gjett i vei, jeg klarer uansett ikke tenke på annet for tiden😅 Anonymous poster hash: d9d83...855
Pobie Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Hadde dere ubeskyttet sex rundt EL da? Vet du når EL var? Hvis du ikke temper eller bruker EL-tester, kan du ikke vite når du hadde EL og den kan komme sent enkelte sykluser uten noen åpenbar grunn. Hvis du vet når du hadde EL og det har gått mer enn 18 dager, kan du regne med at du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Hadde det lignende til deg for en liten stund siden, merkelige tegn som kunne bety både mens og graviditet. Jeg testet tilsammen 3 ganger, men alle var negative. Min mensen kom 12 dager for sent. I tillegg hadde jeg etterpå ømme pupper som varte helt til neste mens igjen..Så ikke håp for mye!.. Anonymous poster hash: 5f5f0...e11
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Vet omtrent når jeg hadde EL, og vi hadde ubeskyttet sex flere ganger rundt den tiden. Er ikke prøver, men fant senere ut at EL var rundt den tiden vi hadde mye sex, ikke før som jeg først trodde. EL-slimet var iallefall etter, men temper ikke, så vet egentlig ikke. Bruker kroppen som pekepinn, som regel blir jeg ganske villig og våt (klissete våt) en gang mellom mensperiodene, og jeg regner med at EL er rundt den tiden. I dag kjenner jeg hele tiden noe nederst i magen. Ikke verking, men noe... I morgen blir det testing med mindre mensen kommer i dag. Anonymous poster hash: d9d83...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå