Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har en katt som bestandig røyter noe helt ekstremt, samtidig som hun hater å bli børstet. Børstingen er alltid preget av tvang og en katt som er stiv som en pinne. Men så kjøpte jeg meg furminator for noen dager siden, for en forskjell. Allerede første gangen så begynte hun å male litt forsiktig. Den andre gangen, så malte hun høyt, jeg trengte ikke holde henne i det hele tatt og hun la seg ned og snudde seg rundt ettersom jeg børstet. Skal si den var effektiv og, sånne mengder med hår har jeg aldri fått av før, det var helt vilt. Den kan virkelig anbefales Anonymous poster hash: 5f9a5...18d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Amen! Katten elsker det! Vi har korthåret katt, da. Furminatoren tar underulla suverent i røytesesongen! Anonymous poster hash: c06b2...684
soleia Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Takk for tips! Har ein korthåra pusekatt som desverre ikkje tek den personlege hygiena så høgtideleg, så vi må byrje å greie han. Dette er ikkje han einig i, men vi får sjå om ikkje denne Furminatoren kan overbevise han då.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Takk for tips! Har ein korthåra pusekatt som desverre ikkje tek den personlege hygiena så høgtideleg, så vi må byrje å greie han. Dette er ikkje han einig i, men vi får sjå om ikkje denne Furminatoren kan overbevise han då. Håper han liker den like godt som min gjør :) Hi Anonymous poster hash: 5f9a5...18d
soleia Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Håper han liker den like godt som min gjør :) Hi Anonymous poster hash: 5f9a5...18d Håpar eg og, pus med dreadlocks i underpelsen er ikkje noko særleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå