Gå til innhold

Nakenløpet på Roskildefestivalen. Så utrolig ulekre bilder...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Tja. Det virker å være opplest og vedtatt her inne at en blogger som frivillig eksponerer seg må tåle alle typer kritikk, nettopp fordi hun (vanligvis hun) frivillig har stukket nesa frem. Utseende, privatliv - you name it! Disse personene har frivillig kledd av seg og stilt opp på et bilde i media. Hva er forskjellen mellom å kommentere? Den eneste kroppen jeg har kommentert, var mannen med så liten penis at det var vanskelig å se om han var mann. Ja, det synes jeg var ulekkert. (Du så ikke noe uvanlig? Stakkars deg!) Og det er jeg ikke alene om, med tanke på alle trådene her inne om små peniser. Ellers har jeg ikke kommentert kroppene. Jada, helt normale og fine kropper. Mikropenis er verken fint eller normalt, sånn er det bare. Det andre jeg kritiserer er noe som har blitt gjort med kroppen. Det er min personlige mening at det ser direkte latterlig ut når menn fjerner hårvekst nedentil, og det bildet var et godt eksempel.

 

Anonymous poster hash: 807cf...26a

Du kan ikke ha det godt med deg selv.

 

 

Anonymous poster hash: d9878...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var da ingenting stygt der, helt vanlige kropper, og om guttene er barbert eller ei, synes jeg ikke har noe og si, jeg liker best og være det selv, og spesielt på vår og sommeren, ikke så nøye på vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig liten, det er jo ikke til å komme bort i fra, det. Og jeg er enig med HI at det er lite pent når menn barberer underlivet. Men så lenge det ikke er min mann som gjør det, bryr det meg fint lite om andre ønsker å gjøre det. 



Anonymous poster hash: ef4dc...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo forskjellig smak, noen liker det ene og noen liker det andre. Man skal ikke barbere seg eller la vær å barbere seg for å tilfredsstille andre, for man kan aldri tilfredsstille alle, det er totalt umulig, rett og slett fordi folk har ulike preferanser. Derfor får man gjøre det man selv trives best med :) bare fordi du hi syns det ser stygt ut så betyr det ikke at alle andre syns det er stygt. Og man er passe dum i hodet. Samt selvsentrert, om man tror at alle har lik smak som en selv.

 

Anonymous poster hash: 08143...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en liten penis.

Ja det er ulekkert med barberte kjønn.

 

Anonymous poster hash: b69c5...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke så mye over det. Det jeg tenkte på var at mennene hadde ulike kropper, mens alle damene var tynnere  og mer trente enn snittet. Ingenting annet enn brystene beveger seg når de løper. Det syns jeg var trist, fine kropper men ikke rom for mer enn én type kvinnekropp. 



Anonymous poster hash: 72df1...3ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var en liten penis.

Ja det er ulekkert med barberte kjønn.

 

Anonymous poster hash: b69c5...501

Og det er helt greit å mene det personlig og helt generelt.

Men når vi for en gang skyld får se vanlige kropper avisa så er det vel ikke DET som bør være fokuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sa hun virkelig det, du? Den svei, altså!

 

Spiller ingen rolle, jeg mener det jeg mener. Nemlig at menn med penis som man må lete etter er lite sexy, og at det ser latterlig ut når menn fjerner hår i underlivet. Det er stygt når damer gjør det også, men vi har i alle fall ikke en rar liten pølse som vokser ut av underlivet. Ja, slik ser det ut uten hår!

 

Anonymous poster hash: 807cf...26a

Jeg er ganske sikker på at meningen med nakenløpet IKKE er at du skal synes det er sexy.

 

 

 

Anonymous poster hash: 7b985...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg misforstår totalt, men jeg trodde kanskje poenget med et nakenløp var å gjøre alle kropper til noe naturlig, og å ikke la seg styre av medias bilde av hva som er sexy og ikke. Jeg trodde også at sexy var helt irrelevant i dette løpet, men hva vet vel jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen holdninger enkelte her inne har? Eller kanskje det bare er én person? Har ikke sammenliknet alle anonymkodene. Man skal være rimelig utrygg på seg selv hvis man sitter og lager negative tråder om disse flotte, vakre, unge, slanke kroppene!



Anonymous poster hash: 6116c...555
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk normale kvinnekropper og, damer mååå ikke være store. Burde være normalt å være ung og normalvektig.

 

Anonymous poster hash: 45150...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk normale kvinnekropper og, damer mååå ikke være store. Burde være normalt å være ung og normalvektig.

 

Anonymous poster hash: 45150...084

 

Det er selvsagt normalt å være tynn og stram. Jeg sa at det kun var én type kropp, ikke spekteret du ser hos mennene. Det tror jeg kommer av at de fleste som er større enn str 34 skammer seg over hvordan kroppen ser ut naken. Det er forøvrig ingen fare for at store kvinnekropper skal ta over som herskende ideal og bli sett på som ønskelig eller normalt. En skal likevel være ganske mye større enn disse jentene før en nærmer seg overvekt, der representerer det nedre normalområdet alle sammen. 

 

Anonymous poster hash: 72df1...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se noen unormale kropper der jeg. Hvis jeg skal si noe så må det være at det var unormalt mange flotte slanke kropper der. At du syns penisen er liten,gjør det ikke til en unormal mikropenis. Og det bør heller ikke være mer unormalt at en med en liten penis er naken enn en med en stor. Smak og behag kan ikke beskrive hva som er normalt. Personlig er min smak slik at jeg syns lyshårete (ekte), er lite lekre nakne,( for å bruke et ord som er nevnt tidligere her.) Ser ut som nyskrellede reker både damer og menn. Men det er min smak, og ikke et mål på hva som er normalt eller ikke, og det er heller ikke opp til meg å hevde at de ikke bør være nakne.

 

Anonymous poster hash: 9784c...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh ja, den uredigerte sannheten kan for noen bli for mye ;)

Dette var da unge flotte kropper.

Skulle likt å sett nakenløpet til dib siden...

Da hadde du nok falt av krakken din og aldri klart å reise deg igjen ;)

 

Anonymous poster hash: 2464a...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk normale kvinnekropper og, damer mååå ikke være store. Burde være normalt å være ung og normalvektig.

 

Anonymous poster hash: 45150...084

 

Det er normalt å være ung, det er normalt å være gammel. Det er normalt å være normalvektig, det er normalt å være undervektig, det er normalt å være overvektig. Hvis man definerer normalt som at mange er det.

 

De som drar på Roskilde-festivalen er som regel ikke pensjonister, og de som synes det er ok å løpe nakenløp er som regel ganske fornøyd eller i alle fall trygg på kroppen sin i utgangspunktet.

 

Hvis du ser på gjennomsnittlig vekt på kvinner i Norge så er disse kvinnene i løpet mye tynnere enn gjennomsnittet. Gjennomsnittlig størrelse er ca. 42, disse er kanskje 36/38.

 

Anonymous poster hash: 6116c...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er normalt å være ung, det er normalt å være gammel. Det er normalt å være normalvektig, det er normalt å være undervektig, det er normalt å være overvektig. Hvis man definerer normalt som at mange er det.

 

De som drar på Roskilde-festivalen er som regel ikke pensjonister, og de som synes det er ok å løpe nakenløp er som regel ganske fornøyd eller i alle fall trygg på kroppen sin i utgangspunktet.

 

Hvis du ser på gjennomsnittlig vekt på kvinner i Norge så er disse kvinnene i løpet mye tynnere enn gjennomsnittet. Gjennomsnittlig størrelse er ca. 42, disse er kanskje 36/38.

 

Anonymous poster hash: 6116c...555

 

 

Gjennomsnittet er 38 i Norge, men disse er nok en god del smalere enn 38 med mindre de er 185 cm høye.

 

Anonymous poster hash: 72df1...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjennomsnittet er 38 i Norge, men disse er nok en god del smalere enn 38 med mindre de er 185 cm høye.

 

Anonymous poster hash: 72df1...3ca

 

Hvor har du det fra at gjennomsnittet er 38?

 

Anonymous poster hash: 6ffde...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg visste ikke at menn har "stor tiss" når den ikke er erigert. Nå kan jeg telle de mennene jeg har vært med på én hånd, men likevel. Er det virkelig slik at menn har en stor tiss som henger ned når den ikke er erigert? Har jeg aldri sett! Og alle (fem) som jeg har vært med har vært normale/store i erigert tilstand. Jeg trodde begrepet mikropenis kun ble brukt om peniser som er små også i erigert tilstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg visste ikke at menn har "stor tiss" når den ikke er erigert. Nå kan jeg telle de mennene jeg har vært med på én hånd, men likevel. Er det virkelig slik at menn har en stor tiss som henger ned når den ikke er erigert? Har jeg aldri sett! Og alle (fem) som jeg har vært med har vært normale/store i erigert tilstand. Jeg trodde begrepet mikropenis kun ble brukt om peniser som er små også i erigert tilstand?

Det programmet på NRK, flaue kropper?, hadde et innslag om dette. De fikk et fotballag til å måle penis i slapp og stiv tilstand. Der ble den minste slapp størst i stiv tilstand. De med stor slapp penis vokste lite som stiv.

 

Og ja.mikropenis er liten i stiv tilstand også.

 

 

 

Anonymous poster hash: 48db1...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...