Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg trenger tips til bøker som egner seg til høytlesing ved leggetid. Jeg tenker på bøker med flere kapitler. Gjerne med noen bilder, men må ikke være det. Noen som har forslag? Anonymous poster hash: b4dfd...e4e
Gjest Skrekkøgla Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Kaptein supertruse! Rasmorsomme for femåringer 😀
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Gutta i trehuset med 13 etg. syns min har vært kjempemorsomme. Mange bøker hvor de bygger på 13 etg. for hver bok. Mange tegninger av trehuset og alt de lager i det. Anonymous poster hash: 37313...242
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Vi har i det siste lest Matilda og Rampete Robin. Anonymous poster hash: cd8a5...efc
Puppen og lillemor Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Her er Roald Dahl populært hos 5-åringen! Matilda, SVK osv Har også lest noen krimbøker for barn av Jørn Lier horst!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Den illustrerte utgaven avPhilisopher's Stone gikk rett hjem her da yngste var 5,5. Han liker også Roald Dahl og Statsminister Fahr og sønn. Anonymous poster hash: 2113d...185
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Takk for tips! 👍 Anonymous poster hash: b4dfd...e4e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Tambar er ett Troll Anonymous poster hash: 212f0...98c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 Kan også anbefale bøkene om gutta i trehuset med 13, 26, 39 etasjer etc. Sønnen min digger deg bøkene. Nå har jeg plan om å prøve pingle dagbøkene- håper de slår an 😃 Anonymous poster hash: 9aef8...98b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 De nye Bukkene Bruse bøkene. Den kjempestore pæra. Anonymous poster hash: 7aeb1...268
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 De nye Bukkene Bruse bøkene. Den kjempestore pæra. Anonymous poster hash: 7aeb1...268 Disse. Så leser vi mye Egner for tiden. Karius og Baktus, Hakkebakkeskogen, kardemommeby... Ellers har vi nylig lest Sabeltann, 101 dalmantinere, geitekillingen som kunne telle til ti, en bok om dinosaurer... Alt falt i smak. Men tror den kjempestore pæra er favoritten så langt Anonymous poster hash: 4d842...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå