Gå til innhold

Hva betyr dette som en date sa til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dont think lemonade will sove your problems.

Jeg spurte hva han mente men han bare lo og kysset meg.

Jeg skjønner ingenting. .

Anonymous poster hash: 70973...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han tenkte på "when life gives you lemons, make lemonade"? Men i livet ditt er det så mye vanskelig at det hjelper ikke om du forsøker å gjøre det beste ut av en vanskelig situasjon? Kan det passe?

Uansett er det ugreit at han sier innviklede ting på engelsk og så ler og kysser deg i stedet for å forklare. Litt nedlatende, uten at jeg vet noe mer om situasjonen enn det du skriver, selvsagt.

Anonymous poster hash: aa9c4...d57
Skrevet

Kanskje han tenkte på "when life gives you lemons, make lemonade"? Men i livet ditt er det så mye vanskelig at det hjelper ikke om du forsøker å gjøre det beste ut av en vanskelig situasjon? Kan det passe?

Uansett er det ugreit at han sier innviklede ting på engelsk og så ler og kysser deg i stedet for å forklare. Litt nedlatende, uten at jeg vet noe mer om situasjonen enn det du skriver, selvsagt.

Enig med deg. Måten han reagerte på His spørsmål virket nedlatende.

En mulighet kan også være at han har misforstått uttrykket helt, og derfor heller ikke greier å forklare det.

Om dette er en interessant fyr så spør ham igjen, han bør jo kunne svare hva han mener når han sier noe slikt til deg.

Anonymous poster hash: b58f6...7bb

Skrevet

Enig med deg. Måten han reagerte på His spørsmål virket nedlatende.

En mulighet kan også være at han har misforstått uttrykket helt, og derfor heller ikke greier å forklare det.

Om dette er en interessant fyr så spør ham igjen, han bør jo kunne svare hva han mener når han sier noe slikt til deg.

Anonymous poster hash: b58f6...7bb

Han er engelsk. . Og ikke nedlatende slik jeg oppfatter han. Han mente det mer som en generell betraktning og snakket ikke om meg.. jeg formulerte det kanskje feil. Han sa mer "do no think lemonade will sove your problems".. Jeg får spørre han igjen hva han mente..

Skrevet

* do not mener jeg

Skrevet

Jeg er gift med en brite, snakker flytende engelsk og skjønner ikke hva han prøvde å si. Hva snakket dere om da? Drakk dere lemonade? Snakket dere om sitroner?!

Skrevet

Er du en veldig positiv person? Kanskje er du en sånn som alltid ser det positive i ting, og gan mente at du ikke skal tro at alle problemer kan løses ved å tenke positivt?

Anonymous poster hash: 2f073...1db

Skrevet

Jeg er gift med en brite, snakker flytende engelsk og skjønner ikke hva han prøvde å si. Hva snakket dere om da? Drakk dere lemonade? Snakket dere om sitroner?!

Vi snakket ikke om sitroner og drakk ikke lemonade. Vi snakket om ekser og hvordan legge til rette for barnas beste osv, men ikke spesielt dypt.

Skrevet

Er du en veldig positiv person? Kanskje er du en sånn som alltid ser det positive i ting, og gan mente at du ikke skal tro at alle problemer kan løses ved å tenke positivt?

Hmm.. Oi, det kan passe! 😊

Skrevet

Vi snakket ikke om sitroner og drakk ikke lemonade. Vi snakket om ekser og hvordan legge til rette for barnas beste osv, men ikke spesielt dypt.

Mente vel kanskje bare at du ikke skal henge deg opp i fortiden? Det løser i alle fall ingen problemer i forhold til eks´er...

Anonymous poster hash: c7c9d...d73

Skrevet

Da tipper jeg at ditt synspunkt var at så lenge man klarte å kommunisere godt med eksen så ville det løse seg i forhold til barna?

I så fall mente han vel bare at det var mer komplisert enn som så...

Skrevet

Da tipper jeg at ditt synspunkt var at så lenge man klarte å kommunisere godt med eksen så ville det løse seg i forhold til barna?

I så fall mente han vel bare at det var mer komplisert enn som så...

Ja, det kan nok stemme! takk for tolkehjelp, dere er glupe 😉

Skrevet

Ikke drikk mer alkohol, det hjelper ikke

Anonymous poster hash: e4b5c...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...