Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Måtte bare få det ut, vil bare vise min sympati til alle dere der ute nå som på ferie opplever uro i parforholdet i ferien. Her har jeg bare lyst å springe ut i skogen over svigermor. Krysser alle fingre for at vi ikke blir en del av skilsmisse statistikken pga henne. Til dere andre, hold ut Anonymous poster hash: e1ea9...cc0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Endelig kommet hjem Anonymous poster hash: e1ea9...cc0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Her løp svigermor hylende ut av ytterdøra vår og ble stående og hyle så alle naboene kunne høre det, uten at vi skjønte hvorfor! Vi ble stående som noen spørsmålstegn og se rart på hverandre. Siden hun i farten tok med seg veska og jakka, og på med skoa, så låste samboer døra etter henne 😂 Laaaaaaang historie hvorfor men hun er ganske koko til tider på en frekk måte, men hjelp vil hun ikke ha En mer egoistisk person enn henne skal mam lete langt etter. Håper det går bra med deg! Klem Anonymous poster hash: b79b4...475
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Huff vi har faktisk opplevd det samme.. Her går det ut over barna. Vi har unge men motorisk sterke barn, hun kan finne på å si rett ut foran dem at de ikke er normale, hun kalte tilogmed den ene en dritt unge. Er så sint at jeg kan sprekke. Lik gjerne ikke meg men la det ikke gå utover barna mine eller mannen. Anonymous poster hash: e1ea9...cc0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Huff vi har faktisk opplevd det samme.. Her går det ut over barna. Vi har unge men motorisk sterke barn, hun kan finne på å si rett ut foran dem at de ikke er normale, hun kalte tilogmed den ene en dritt unge. Er så sint at jeg kan sprekke. Lik gjerne ikke meg men la det ikke gå utover barna mine eller mannen. Anonymous poster hash: e1ea9...cc0 Håper barna da også får høre at dere sier mot svigermor der og da!? At dere ikke glatter over slike kommentarer der og da? For i så fall vil barna kunne oppfatte det som om dere er enige med svigermor Jeg ville glatt beskyttet barna mine fra slike personer. Hadde sagt fra at vil de ha kontakt med barnebarna så er det bare å begynne å oppføre seg. Jeg tror det vil skade barna mer å omgås slike personer enn hva tapet av slike personer i livet vil ha å si. Det er ikke alltid man skal fortsette å svelge kameler. Anonymous poster hash: 7c585...764
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Ja vi prøver men de overkjører fullstendig. Om dette fortsetter når barna blir eldre kutter vi kontakt. De er små enda men forstår følelsene i meg iallefall. Får heldigvis god hjelp fra helsestasjonen. Anonymous poster hash: e1ea9...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå