siljeas Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har to jenter fra før, som heter Mathea og Jenny 😀 nå får vi vår første gutt og vi er helt lost! Vi har så vidt tenkt litt på Mio, Arian, Caspian... men vi klarer ikke komme noe lengre enn det 😂 jeg har gjennomlest navneboken 😂😂
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Hva med Thomas, Espen eller Jonas? Eller kansje Christian? Av dine alternativer liker jeg best Mio. Anonymous poster hash: 0be19...1bb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Jeg liker ingen av disse fem navnene, så jeg tror ikke jeg skal gi noen råd. Men Arian er veldig likt Aryan, som i aryan race. Verdt å unngå akkurat det navnet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 697a1...298
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Mathea og Jenny er veldig fine navn! Synes Mio blir litt "lite" til disse, er heller ikke noen favoritt hos meg. Caspian er jo veldig fint:) Andre forslag, selv om du vel har sett på de: Casper Theodor Oliver Cedrik Nikolas Vilmer Albert Simon Aksel Amund Sebastian Bastian Eivind Edvard Filip Ferdinand Gustav Jonathan Sigurd Linus (var skeptisk før, men lest litt om betydning og opphav og ble mer positiv:)) Jacob Olav Olai Peder Petter Anonymous poster hash: b9cf4...4a9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Jeg liker også Mio og Caspian. Ikke helt fan av Arian. Andre navn jeg liker er Nikolas, Peter, Anton, Ulrik og Ola. Anonymous poster hash: 4ab3c...000
siljeas Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2016 Tusen takk hjelper alltid å få høre noen andre sine tanker og ideer enn sine egne og samboer sine
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Mine to favoritt navn er Mio og Theodor 😄 Anonymous poster hash: db52d...4aa
Love my kidz Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Av de du nevner er Caspian utrolig fint! Hva med Jørgen? Eller Viljar?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har søte navn til mine barn og skulle ønske jeg hadde valgt litt mer med hodet og ikke hormonene etter fødsel . Uansett, et navn jeg syns er kult både norsk og internasjonalt: Gunnar Det står godt alene og er mandig nok til å stå ved siden av Jenny og Mathea uten å bli så puslete feminin. Anonymous poster hash: b43f3...d78
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 Ulrik, emrik, William, leander, Lucas, Aidan, Theo. Anonymous poster hash: ae703...28a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 Hva med Casper? Synes det klinger bedre sammen med navnene til søstrene. Anonymous poster hash: 49992...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #13 Skrevet 2. juli 2016 Døtrene dine har jo litt mer klassiske navn, veldig fine og med tradisjon. Skjønner ikke helt hvorfor du vil velge sånn Fantasy-navn til lillebroren deres da (navn funnet på av forfatterne av Narnia, Ringenes Herre og Mio min Mio) Om sønnen din blir hetende Mio og på noe som helst tidspunkt vil bosette seg i et spansktalende eller portugisisktalende land, eller Italia, blir det veldig rart å gå rundt å hete Min! Hele tida, for det er det det betyr på de språkene. Noe av det første små spanske barn sier: Mio mio mio! (Min min min!) lol Ville valgt et mer tradisjonsrikt navn i stil med de andre navnene dere har. Hva med Jonathan, Adrian Anonymous poster hash: d5878...bc1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 Forøvrig forbinder jeg Arian med arisk, for det er det det betyr på engelsk. Etter andre verdenskrig og nazismen har det en veldig ekkel klang i mitt hode. Adrian er derimot fint. Caspian blir veldig eventyrnavn Anonymous poster hash: d5878...bc1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #15 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har to jenter fra før, som heter Mathea og Jenny 😀 nå får vi vår første gutt og vi er helt lost! Vi har så vidt tenkt litt på Mio, Arian, Caspian... men vi klarer ikke komme noe lengre enn det 😂 jeg har gjennomlest navneboken 😂😂 Grusomme guttenavn, horrible! Jentenavnene var Ok, bør holde dere i samme gate Anonymous poster hash: b81a8...c56
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #16 Skrevet 2. juli 2016 Forøvrig forbinder jeg Arian med arisk, for det er det det betyr på engelsk. Etter andre verdenskrig og nazismen har det en veldig ekkel klang i mitt hode. Adrian er derimot fint. Caspian blir veldig eventyrnavn Anonymous poster hash: d5878...bc1 Enig. Lyser nazismen lang vei, styr for all del unna. Synes derimot også Adrian er fint, internasjonalt er det også Anonymous poster hash: b81a8...c56
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #17 Skrevet 2. juli 2016 HI : Jentenavnene dine er så pene og fine navn 😃 som nevnt over, velg noe i "samme gate" Feks: Jørgen, Jesper, Martin,Ole osv. Anonymous poster hash: 48455...e8d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #18 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har to jenter fra før, som heter Mathea og Jenny 😀 nå får vi vår første gutt og vi er helt lost! Vi har så vidt tenkt litt på Mio, Arian, Caspian... men vi klarer ikke komme noe lengre enn det 😂 jeg har gjennomlest navneboken 😂😂 Syns ikke de guttenavnene passer så godt til jentenavnene. 😔 Anonymous poster hash: 48455...e8d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #19 Skrevet 2. juli 2016 Herman Theodor Vegard Anonymous poster hash: 5b669...176
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #20 Skrevet 2. juli 2016 Tjodleik? Anonymous poster hash: 083c0...c56
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #21 Skrevet 2. juli 2016 Mathea, Jenny og Kaspar Mathea, Jenny og Garmann Anonymous poster hash: 906af...01b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #22 Skrevet 2. juli 2016 Flotte jentenavn, men gutteforslagene var ikke fine. Lillebror fortjener et skikkelig navn. Ludvig Henrik Aksel Nikolai Fredrik Mikkel Vetle Emil Jonas Anonymous poster hash: d73f0...988
februarprins2013 Skrevet 2. juli 2016 #23 Skrevet 2. juli 2016 Liker veldig godt de navnene du har tenkt på og, synes kanskje Arian passer best,men alle 3 er nydelige Forslag : Simon Mathias Benjamin Didrik Bendik Syver Timian Liam William Sindre Sondre Mikkel Eliott
siljeas Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #24 Skrevet 2. juli 2016 Grusomme guttenavn, horrible! Jentenavnene var Ok, bør holde dere i samme gate Anonymous poster hash: b81a8...c56 Så bra vi har forskjellig smak i navn alle sammen! Kjedelig om alle het det samme altså, jeg er ikke enig i alle navn jeg heller, men roper ikke høyt om hvor stygg jeg syns de er
siljeas Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #25 Skrevet 2. juli 2016 Som nevnt, vi har SÅ VIDT tenkt på... ikke risset inn og allerede bestemt... er jo derfor jeg spør, fordi jeg ikke kommer meg noen annen vei! Og ja, kan hende de er fantasy navn som betyr rare ting i andre land eller minner om fæle ting fra ting som har skjedd før... men de forslagene jeg skrev selv var skrevet ned fordi vi to selv syns de klinger bra, men vi vil ha noe annet Er jo ikke nødvendig å snakke nedsettende om hva andre liker vel.... Tusen takk for masse fine forslag Casper er faktisk et av de navnene vi og har skrevet opp, men samboer er litt uenig der... han liker det, men vet ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå