Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Hvordan trives dere med det? Hvordan fordeler dere oppgaver i hjemmet o.l? Anonymous poster hash: 7ba67...f93
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Jeg jobber turnus, mannen 2-skift! Det er til tider tungt, men vi får det til å gå! er for det meste jeg som gjør husarbeid osv, men vi bytter på det å stå opp med barna osv. Anonymous poster hash: 8e09c...5c8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Jeg jobber turnus, mannen 2-skift! Det er til tider tungt, men vi får det til å gå! er for det meste jeg som gjør husarbeid osv, men vi bytter på det å stå opp med barna osv. Anonymous poster hash: 8e09c...5c8 Hi her😊 Hvor mange barn har dere? Vi har ett foreløpig, prøver på nr 2. Jeg jobber langturnus og mannen jobber tredelt på sykehus. Det blir litt mer rotete i huset når mannen har barnet alene, da jeg er flinkere til å gjøre ting langs med. Det blir det avogtil litt sur stemning av, må jeg innrømme... Jeg nyter tiden jeg får alene i huset da, da er jeg i mitt ess og får gjort unna mye på kort tid. Anonymous poster hash: 7ba67...f93
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Vi jobbet turnus når ungene var små. Mannen jobbet bare natt når ungene var små, nå jobber vi begge turnus. Når ungene var små så fungerte dette best for oss, for når han måtte sove ut etter en nattvakt kunne jeg starte tidligere på jobb. Jeg har en super arbeidsgiver, som gjør at ting ordner seg når det egentlig kræsjer. Ikke problem med å bytte vakt om det dukker opp ett foreldremøte eller annet heller. Men nå er jeg nok veldig fleksibel andre veien også, siden jeg gladelig bytter vakt npr andre trenger p bytte vakt. Og for meg er ikke de ukurante kveldsvaktene så vanskelige å ta siden mannen er hjemme. Og jeg jobber gjerne en helg om jeg da har fri i ukedagene. Meg og mannen jobbet like helger når ungene var små og før de hadde fritidsaktiviteter som var i helger innimellom. Da hadde vi avtale med bestforeldre at de var der når vi hadd jobbehelg, for da hadde vi den andre helga helt fri. Nå syns ungene det er deilig å være noen timer hjemme alene, så nå prøver vi å samkjøre litt jobbing slik at de får litt voksen fri. De syns det er fryktelig kjedelig om jeg jobber tidlig lørdag og mannen seint, for da har de ikke voksenfri. Det er vist himmel på jord å være hjemme alene. (Nå kan minsta finne på å vaske huset om hun er hjemme alene. Da kan hun ha musikken på full guffe, danse rundt med vaskefilla uten at noen kikker rart på henne. Så når det er slik så syns jeg det er helt topp) Anonymous poster hash: d039f...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå