Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Hjelpes... Har de siste 4 dagene gått å kjent på et "press" nederst på magen. Har vært gravid før så synes å kjenne dette igjen. MEN her bruker vi P piller for å ikke bli gravid nå. Noen som har blitt gravid på P pillen? Fortell meg gjerne... Glemte du en pille? Var syk? Hvordan merket du det? Ect... Jeg hoppet over mensen. Tok noen piller på et gammelt brett og fortsatte videre på et nytt. Tok en test i ettermiddag. Den var negativ. Men jeg VET hva jeg kjenner. PANNIKK Anonymous poster hash: 74c8a...62e
Kakao1234 Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Tror det skal mye til å bli gravid når man går på p-pillen. Med mindre man har glemt en pille, hatt oppkast/diare, og tatt pillen til riktig tid. Med minipillen er det visst mer "vanlig" å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Du er sikkert ikke gravid om testen er negativ og tatt til rett tid. Men her har vi blitt det to ganger. Første gang vet jeg ikke hvorfor annet enn at jeg tar pillene til samme tid hver dag. Nå hadde jeg oppkast to ganger på natten da jeg skulle ta ny på morgenen. Forhørte meg med lege som mente det skulle være sikkert, men hun misforsto nok meg Idag er vi svært takknemlig over de to små som bare ville komme til oss Anonymous poster hash: 12b80...62a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Har tatt pillen til riktig tid. Gikk på ery Max i 14 dager. Kan det ha gjort noe? Tenkte d var eventuelt for tidlig med testen. Har bare kjent på dette i noen dager. Ellers ingen oppkast eller diaré Anonymous poster hash: 74c8a...62e
Liljekonvall<3 Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Jeg ble gravid på p-piller. Cerazette. Det er vel Kanskje minipille men.. Gikk ikke på medisiner, ikke oppkast/diaré, glemte ingen piller og tok den alltid på samme tid. Merket at noe var annerledes med kroppen, trodde det var plutselige bivirkninger av pilla så jeg dro til legen. Var da 9 uker på vei.
Kakao1234 Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Jeg ble gravid på p-piller. Cerazette. Det er vel Kanskje minipille men.. Gikk ikke på medisiner, ikke oppkast/diaré, glemte ingen piller og tok den alltid på samme tid. Merket at noe var annerledes med kroppen, trodde det var plutselige bivirkninger av pilla så jeg dro til legen. Var da 9 uker på vei. Det et minipille, langt mer vanlig å bli gravid på minipillen, så det må ikke forveksles med p-piller.
Syngensang Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Har ikkje blitt gravid på p - piller, men har vore gravid maaaange gongar på hormonspiral. Berre innbillning kvar gong heldigvis, men ein kan få veldig sterke gravidsymptom berre ein byrjar å tenke på at ein er gravid. Iallefall kan eg det😉.
Liljekonvall<3 Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Det et minipille, langt mer vanlig å bli gravid på minipillen, så det må ikke forveksles med p-piller. Men den skal vel være like sikker, så lenge den blir tatt til riktig tid?
Kakao1234 Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 Men den skal vel være like sikker, så lenge den blir tatt til riktig tid? Nei, den er ikke det. Derfor man aldri blir anbefalt av leger å begynne på minipiller med mindre det ikke er krise om man blir gravid.
Liljekonvall<3 Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 Nei, den er ikke det. Derfor man aldri blir anbefalt av leger å begynne på minipiller med mindre det ikke er krise om man blir gravid. Jøss.. Dette bør bli mer opplyst i såfall. Jeg ble anbefalt minipillen fordi jeg ikke tåler noe annet. Et raskt Google-søk viser også at denne pillen blir anbefalt til unge som skal begynne med første prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 Det et minipille, langt mer vanlig å bli gravid på minipillen, så det må ikke forveksles med p-piller. Det er ikke en minipille, men har samme egenskaper(?).. Du har 24 t slingringsmonn på cerazette. Minipille har 3 eller noe.. Jeg har tulla myye med pillene og glemt både 1 og 2 dager, uten at det har gått "galt" .. Anonymous poster hash: 87b6a...d44
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2016 #13 Skrevet 1. juli 2016 Første ble jeg gravid med pga antibiotikakur, og andre ble jeg gravid med fordi jeg glemte én pille. Ironisk nok tok det mer tid med 3.mann, som var planlagt
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #14 Skrevet 1. juli 2016 Nei, den er ikke det. Derfor man aldri blir anbefalt av leger å begynne på minipiller med mindre det ikke er krise om man blir gravid. Jeg ble anbefalt den av 2 leger. De begge sa den var like sikker som "vanlige" p-piller om jeg tok den til rett tid hver dag. Noe jeg gjorde så det gikk bra her. Anonymous poster hash: b5b82...7d8
Kakao1234 Skrevet 1. juli 2016 #15 Skrevet 1. juli 2016 Jeg ble anbefalt den av 2 leger. De begge sa den var like sikker som "vanlige" p-piller om jeg tok den til rett tid hver dag. Noe jeg gjorde så det gikk bra her. Anonymous poster hash: b5b82...7d8 Når jeg skulle begynne med prevensjon etter fødsel i vår, sa legen min at siden jeg absolutt ikke vil bli gravid igjen nå, så burde jeg styre unna minipillen og kobberspiral da det er de mest usikre prevensjonsmidlene på markedet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #16 Skrevet 1. juli 2016 Første ble jeg gravid med pga antibiotikakur, og andre ble jeg gravid med fordi jeg glemte én pille. Ironisk nok tok det mer tid med 3.mann, som var planlagt Hjelpes... Jeg gikk nettopp på en ery Max kur..... Ligger konstant å kjenner på NOE der nede Anonymous poster hash: 74c8a...62e
Mumua Skrevet 1. juli 2016 #17 Skrevet 1. juli 2016 Ble gravid på p-pillen pga antibiotikakur (antar jeg). Hadde gått på de i 15 år og hadde ikke glemt en pille på åresvis. 10 dager med ery-max og vips så var a' på tjukken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå