Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Er alt for seint ute med å lete etter bikini, reiser på ferie på søndag. Med andre ord bare i morgen å finne en som passer. Og Bikinikroppen ble borte i løpet av vinteren 😱😱😱 Så nå er magen stor og jeg valker både på ryggen og ellers rare steder. Så jeg må ha en typisk solid bikini som holder pupper og kanskje mage litt på plass. Var en tur på HM, Lindex og Cubus i dag, men alle bikinier er jo fulle av pads, og det er det værste jeg veit. Bikinien blir aldri tørr etter bading og jeg har ikke lyst til at puppene skal dyttes opp og sammen. Så hvor finner jeg en bikini jeg liker, uten pads eller med pads som kan tas ut??? Anonymous poster hash: be32f...f71
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Er alt for seint ute med å lete etter bikini, reiser på ferie på søndag. Med andre ord bare i morgen å finne en som passer. Og Bikinikroppen ble borte i løpet av vinteren 😱😱😱 Så nå er magen stor og jeg valker både på ryggen og ellers rare steder. Så jeg må ha en typisk solid bikini som holder pupper og kanskje mage litt på plass. Var en tur på HM, Lindex og Cubus i dag, men alle bikinier er jo fulle av pads, og det er det værste jeg veit. Bikinien blir aldri tørr etter bading og jeg har ikke lyst til at puppene skal dyttes opp og sammen. Så hvor finner jeg en bikini jeg liker, uten pads eller med pads som kan tas ut??? Anonymous poster hash: be32f...f71 Changw Anonymous poster hash: caa3e...083
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Bor i Oslo forresten, så har jo tilgang på de fleste butikker. Akkurat nå er ikke pris avgjørende Anonymous poster hash: be32f...f71
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Bor i Oslo forresten, så har jo tilgang på de fleste butikker. Akkurat nå er ikke pris avgjørende Anonymous poster hash: be32f...f71 Dra på Change på Oslo City eller i Bogstadveien eller på Storo. Anonymous poster hash: caa3e...083
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Charge har mange fine, også for oss litt frodige Men alle skikkelige undertøysbutikker har grei utvalg altså, triumph har også flere fine Anonymous poster hash: 5cc33...d57
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Charge har mange fine, også for oss litt frodige Men alle skikkelige undertøysbutikker har grei utvalg altså, triumph har også flere fine Anonymous poster hash: 5cc33...d57 Change, pakkers autokorrekt Anonymous poster hash: 5cc33...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå