Gå til innhold

Hvilke billigmerker har bra ulltøy til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke billigmerker har bra ulltøy til baby? Tenker på bodyer, strømpebukser, gensere og bukser til barn som skal starte i barnehagen. Vi har brukt mange av de dyre merkene til nå, men trenger å kjøpe en del til barnehagestart og har ikke råd til å kjøpe alt fra Lanullva o.l. Tenker på Cubus, Lindex, KappAhl, HM osv. Kriterier: mykt, fin passform, kan vaskes på ullvask. Str. 86. Takk for alle tips!!

Anonymous poster hash: 56d89...231
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janus er knallgodt. Ofte 40% på obs.

Tom og trine på sparkjøp er også veldig bra.

Forresten veldig greit å kjøpe fjorårets farger når det kommer på salg.

Pierre robert som de har i alle matbutikker får lett hull synes jeg, så bruker det mest til nødløsning.

Anonymous poster hash: b6696...ef4

Skrevet

Av billigmerkene har jeg vært ganske fornøyd med Cubus sitt ull 😊

Skrevet

Har god erfaring med Cubus, Lindex og Tom&Trine fra Sparkjøp. Ellers er det jo bare å holde øynene åpne for salg, er jo nesten alltid et eller annet å finne, både i butikk og på nett...

Skrevet

Janus er toppers, ofte på salg på Obs og Bogerud!

Anonymous poster hash: f9d81...9b9

Skrevet

Har god erfaring med NameIt, Cubus, Lindex og Tom&Trine fra Sparkjøp. Ellers er det jo bare å holde øynene åpne for salg, er jo nesten alltid et eller annet å finne, både i butikk og på nett...

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene! Masse nyttige tips! Sønnen vår er 8 mnd. og jeg har aldri vært innom Obs, Sparkjøp eller Bogerud, har ikke tenkt på de butikkene en gang. Har sett Pierre Robert i matbutikkene, men greit å vite at de fort får hull. Har hatt noe ulltøy fra Cubus, det var overraskende bra! Har hatt Janus også, synes det ble veldig pløsete/uformelig, men kanskje vi var uheldige?

Gleder meg til å begynne å kjøpe inn kjenner jeg!

Skrevet

Tom og Trine fra Sparkjøp er veldig godt, og passe tykt.

Anonymous poster hash: a3a0b...af1

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg elsker Janus, spesielt krinkelulla (mellomlag). Kjøpte flere sett til første barnet og bruker de nå til unge nr. 3. Like fine. Ulltrøyene og longsene er også veldig gode. Tåler til og med en og annen runde på vanlig vask (ved uhell). Og som flere har nevnt; OBS selger dem OFTE med 40% rabatt.

Eneste negative jeg har å si er at sokkene vi kjøpte ble veldig fort nuppete.

Skrevet

Jeg elsker Janus, spesielt krinkelulla (mellomlag). Kjøpte flere sett til første barnet og bruker de nå til unge nr. 3. Like fine. Ulltrøyene og longsene er også veldig gode. Tåler til og med en og annen runde på vanlig vask (ved uhell). Og som flere har nevnt; OBS selger dem OFTE med 40% rabatt.

Eneste negative jeg har å si er at sokkene vi kjøpte ble veldig fort nuppete.

Jeg synes ullsokkene er så stramme rundt anklene/leggene. Kanskje våre barn har svært tykke føtter, men de får svære merker etter sokkene.

Har forresten vært etter de var vasket en gang, akkurat som om strikken krympet.

Men svært fornøyd med janus ellers.

Hos oss har krinkelulla tålt 90grader og tørketrommel. Ved uhell da. 😊

Anonymous poster hash: b6696...ef4

Skrevet

Det er en Coop Obs i nabobyen, så må en tur dit skjønner jeg. Har Bogerud og Sparkjøp i byen vår. Han begynner ikke før i november, så litt tidlig å begynne å kjøpe inn nå, men vil gjerne spre kostnaden litt utover.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Cubus her også. Holder formen veldig bra, og den er ikke så tykk og klumpete. Janus synes jeg er veldig bra til større barn, mens til de minste har ikke det vært så bra synes jeg.

Anonymous poster hash: 13faa...195

Skrevet

Har brukt mye Tom og Trine og vært fornøyd med det.

Skrevet

Reflex er billig og bra. Ellers bruker vi mest janus her.

Skrevet

Apoteket

Anonymous poster hash: b79f0...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...