Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #51 Skrevet 2. juli 2016 Bryllup er ikke å feire kjærligheten. Det er et rituale for å feire selve ekteskapsinngåelsen. Den har (tradisjonelt) lite med kjærlighet å gjøre, men mye med eiendom og juss å gjøre. Private meldinger på FB er som å få andres dagbøker eller toalettpapir offentliggjort. Klamt, pinlig, intimt og invaderende. Anonymous poster hash: d8910...fe1 Ene jeg har på FB hadde 5 forskjellige poster igår med bilder og love love og skrevet seg i mellom hvor høyt de elsker hverandre på kommentarer under. Og de er på ferie sammen bare de to , så de sitter da i samme rom å skriver seg i mellom . Snakker om lange dialoger , bare så andre skal se hvor "bra " de har det Anonymous poster hash: 2dd0e...04c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #52 Skrevet 2. juli 2016 Bryllup er ikke å feire kjærligheten. Det er et rituale for å feire selve ekteskapsinngåelsen. Den har (tradisjonelt) lite med kjærlighet å gjøre, men mye med eiendom og juss å gjøre. Private meldinger på FB er som å få andres dagbøker eller toalettpapir offentliggjort. Klamt, pinlig, intimt og invaderende. Anonymous poster hash: d8910...fe1 Har enda til gode å være i et bryllup som ikke feirer kjærlighet, men juss. Her snakker vi lange, sentimentale taler, klinedans og kyssing oppå stolene. Alle gjestene hyller og feirer kjærligheten til brudeparet. Jeg aner ikke hva slags venner dere har på Facebook. Har aldri opplevd å lese noe jeg føler er invaderende fra mine venner. Noen kjærlighetserklæringer her og der, synes jeg uansett er koselig Anbefaler dere å skjule postene fra folk dere blir uvel av å lese om. Anonymous poster hash: ce166...644
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #53 Skrevet 2. juli 2016 Har enda til gode å være i et bryllup som ikke feirer kjærlighet, men juss. Her snakker vi lange, sentimentale taler, klinedans og kyssing oppå stolene. Alle gjestene hyller og feirer kjærligheten til brudeparet. Jeg aner ikke hva slags venner dere har på Facebook. Har aldri opplevd å lese noe jeg føler er invaderende fra mine venner. Noen kjærlighetserklæringer her og der, synes jeg uansett er koselig Anbefaler dere å skjule postene fra folk dere blir uvel av å lese om. Anonymous poster hash: ce166...644 Blir ikke uvel , bare skjønner ikke poenget Anonymous poster hash: 2dd0e...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå