Gå til innhold

Fb og kjærlighetserklæring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen legger ut mange statuser i løpet av uka med hvor forelska de er og hvor høyt de elsker hverandre . Også svarer kjæresten type 1 min etterpå med samme. Skjønner ikke helt hvem de prøver å overbevise ?

Anonymous poster hash: 2dd0e...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvem de skal overbevise, nei, synes det er ganske patetisk.

Anonymous poster hash: 03cbd...53d

Skrevet

DE prøver å overbevise seg selv om de har det SÅÅÅÅ perfekt. Har minst 7 ganger dette året sett sllike nusslige søte vakreste elskede statuser, og dagen etter så skal de flytte fra hverandre. Hva skjedde liksom?

Skrevet

Heldige er de som elsker og blir elsket tilbake :)

Ikke noe patetisk med det.

Jeg blir alltid glad når noen viser kjærlighet... ikke alt i denne verden må ha en baktanke eller en skjult misjon.

Jeg poster aldri noe på face selv, men har (heldigvis) forståelse for at andre gjør.

Jeg er meg, andre er seg, og jaggu bra vi ikke er like, tenk så kjedelig det ville vært (om ikke alle var som Christine Koht da ;))

Anonymous poster hash: b2792...354

Skrevet

Basert på mine 750 Facebook-venner, og snart ti år på Facebook, så er det direkte negativ korrelasjon mellom klissete og kleine kjærlighetserklæringer på Face og hvor lenge forholdet varer.

Anonymous poster hash: 28d3f...d29
Skrevet

Jeg tenker det er fint for de at de er så forelsket. Har heller ikke problemer med å se slikt.

Heller det en folk som deler latterlige kjedebrev.

MEN, min erfaring er at det 6 måneder senere er et dramatisk brudd der tilsvarende følelser deles. Da blir det litt stakkarslig.

Litt som Jon Arne Riise som står frem i Se & Hør og forteller han har funnet sin livs kjærlighet for tredje gang. 😊

Anonymous poster hash: 5e084...9d5

Skrevet

Personen som er verst har bytta kjæreste 3 ganger på to år , og skal gifte seg og evig og alltid , og kjempe forelska ( 3-4 ganger om dagen hvor forelska og hvor høyt elsker )

Skrevet

Jeg har også noen på Facebook som bytter kjæreste ca. en gang i året. De kjøper leilighet sammen, masse hjerter og chææærsten min over hele Face. Så blir det slutt. Barna får ny stefar en gang i året. Utrolig egoistisk.

Skrevet

DE prøver å overbevise seg selv om de har det SÅÅÅÅ perfekt. Har minst 7 ganger dette året sett sllike nusslige søte vakreste elskede statuser, og dagen etter så skal de flytte fra hverandre. Hva skjedde liksom?

Fikk ikke nok likes?!?

Skrevet

Fikk ikke nok likes?!?

For ikke snakke om disse blomsterkvastene som disse mannfolka har gitt de.... Åhhhh min elskede sussebass som er såååå omtenksom, vakker, snill og VÆRDENS beste. Ja med æ :D

Og kanskje det var pga få likes? Folk hadde mere enn nok å tørket vekk oppkastet fra tastaturet på laptoppen eller mobilen av disse statusene. Hehe

Skrevet

For ikke snakke om disse blomsterkvastene som disse mannfolka har gitt de.... Åhhhh min elskede sussebass som er såååå omtenksom, vakker, snill og VÆRDENS beste. Ja med æ :D

Og kanskje det var pga få likes? Folk hadde mere enn nok å tørket vekk oppkastet fra tastaturet på laptoppen eller mobilen av disse statusene. Hehe

Haha!! Er jo gammelt nytt at blomster fra mannen betyr at han har dårlig samvittighet for noe

Skrevet

Heldige er de som elsker og blir elsket tilbake :)

Ikke noe patetisk med det.

Jeg blir alltid glad når noen viser kjærlighet... ikke alt i denne verden må ha en baktanke eller en skjult misjon.

Jeg poster aldri noe på face selv, men har (heldigvis) forståelse for at andre gjør.

Jeg er meg, andre er seg, og jaggu bra vi ikke er like, tenk så kjedelig det ville vært (om ikke alle var som Christine Koht da ;))

Anonymous poster hash: b2792...354

Ingen ting patetisk i å elske og bli elsket tilbake, men utrolig patetisk å smøre det utover sosiale medier med blomster, hjerter og nussepusse-språk. 

Anonymous poster hash: 69722...068

Skrevet

Stakkars dere som har ett så tragisk liv at dere må sitte og rakke ned på andre som prøver å vise hverandre litt kjærlighet. Mannen min og jeg skriver hvert år på bursdagen til hverandre en kjærlig teks og slenger med noen bilder fra året som har gått. Ig innimellom når han jobber borte sender jeg han ett hjerte på veggen. Ig ja, vi er faktisk veldig lykkelige. Vært gift i 15 år. Går ikke en dag uten at vi sier vi er glad i hverandre eller tar på hverandre i forbifarten. Vi krangler ikke. Hverken om barn, penger, hus eller andre ting. Men det hender vi diskuterer jobb så det går ei kule varmt. Sikkert mange som tror vi bare gjør oss til, men vi har det faktisk så bra! Heldig er jeg som virkelig har funnet mannen i mitt liv😘 Men det er kanskje feil da, siden andre liksom syns det blir så slitsomt? Eller er det litt bitterhet over eget liv inne i bildet?

Anonymous poster hash: b2562...ef2

Skrevet

Stor forskjell på ett par ganger i året og en gang i uka . Poenget er bare at hvorfor ikke Heller sende en melding ? Hvorfor skal alle se hva du skriver til mannen din ? Må alle se at dere elsker hverandre eller savner hverandre ?

Skrevet

Stor forskjell på ett par ganger i året og en gang i uka . Poenget er bare at hvorfor ikke Heller sende en melding ? Hvorfor skal alle se hva du skriver til mannen din ? Må alle se at dere elsker hverandre eller savner hverandre ?

Er jo bare å ikke være venn med oss. Min fb side😉

Skrevet

Stakkars dere som har ett så tragisk liv at dere må sitte og rakke ned på andre som prøver å vise hverandre litt kjærlighet. Mannen min og jeg skriver hvert år på bursdagen til hverandre en kjærlig teks og slenger med noen bilder fra året som har gått. Ig innimellom når han jobber borte sender jeg han ett hjerte på veggen. Ig ja, vi er faktisk veldig lykkelige. Vært gift i 15 år. Går ikke en dag uten at vi sier vi er glad i hverandre eller tar på hverandre i forbifarten. Vi krangler ikke. Hverken om barn, penger, hus eller andre ting. Men det hender vi diskuterer jobb så det går ei kule varmt. Sikkert mange som tror vi bare gjør oss til, men vi har det faktisk så bra! Heldig er jeg som virkelig har funnet mannen i mitt liv😘 Men det er kanskje feil da, siden andre liksom syns det blir så slitsomt? Eller er det litt bitterhet over eget liv inne i bildet?

Det folk lurer på er hvorfor dere ikke bare kan si det til hverandre direkte? Ev på SMS? Melding?

Dere KAN jo selvfølgelig gjøre det, men likevel velger dere å gjøre det i offentligheten på Facebook. Og det er jo en grunn til det, dere ønsker at andre skal se det. Hvorfor? Erfaringsmessig er grunnen imagebygging. Og de færreste går på det der lenger.

Anonymous poster hash: e7226...093

Skrevet

Stakkars dere som har ett så tragisk liv at dere må sitte og rakke ned på andre som prøver å vise hverandre litt kjærlighet. Mannen min og jeg skriver hvert år på bursdagen til hverandre en kjærlig teks og slenger med noen bilder fra året som har gått. Ig innimellom når han jobber borte sender jeg han ett hjerte på veggen. Ig ja, vi er faktisk veldig lykkelige. Vært gift i 15 år. Går ikke en dag uten at vi sier vi er glad i hverandre eller tar på hverandre i forbifarten. Vi krangler ikke. Hverken om barn, penger, hus eller andre ting. Men det hender vi diskuterer jobb så det går ei kule varmt. Sikkert mange som tror vi bare gjør oss til, men vi har det faktisk så bra! Heldig er jeg som virkelig har funnet mannen i mitt liv Men det er kanskje feil da, siden andre liksom syns det blir så slitsomt? Eller er det litt bitterhet over eget liv inne i bildet?

Jeg tror ikke du fikk med deg denne forskjellen:

• Å skrive kjærlighetserklæringer til hverandre, gjerne med hjerter og susser og sjæææærshten min, på sms, epost, snap, eller andre en-til-en-kanaler = HELT OK.
  • Å skrive kjærlighetserklæringer til hverandre på åpen Facebook-vegg = IKKE OK.

Hvis man skriver det på åpen vegg, så er det ikke en melding til kjæresten din. Det er en melding du ønsker at hele verden skal lese. Hvorfor ønsker du at hele verden skal lese den? DER har du grunnen til at folk synes det er irriterende. Og du oppnår nok ikke det du ønsker.

Og, nei, jeg er ikke misunnelig.

Skrevet

Skriv hva du vil ;) bare lurer på hvorfor du mener alle vennene dine må se private meldinger til mannen din

Skrevet

Jeg tror ikke du fikk med deg denne forskjellen:

• Å skrive kjærlighetserklæringer til hverandre, gjerne med hjerter og susser og sjæææærshten min, på sms, epost, snap, eller andre en-til-en-kanaler = HELT OK.
  • Å skrive kjærlighetserklæringer til hverandre på åpen Facebook-vegg = IKKE OK.
Hvis man skriver det på åpen vegg, så er det ikke en melding til kjæresten din. Det er en melding du ønsker at hele verden skal lese. Hvorfor ønsker du at hele verden skal lese den? DER har du grunnen til at folk synes det er irriterende. Og du oppnår nok ikke det du ønsker.

Og, nei, jeg er ikke misunnelig.

akkurat samme jeg mener :)

Skrevet

Er jo bare å ikke være venn med oss. Min fb side

Men hvorfor trenger du å skrive det der? Facebook-siden din er ikke en meldingsbok. Det kan hende folk ønsker å være venn med deg fordi du legger ut fine bilder av barna dine eller lenker til interessante artikler. Men så kommer det haugevis med klissete, personlige meldinger. Det er de aller, aller færreste som synes det er nødvendig/fint å lese andres kjærlighetsbrev.

Hva hvis DIN nyhetsfeed var full av andres kjærlighetsbrev? Det ville blitt litt kjedelig i lengden, nei?

Skrevet

Deres facebooksider og dere velger fritt hva dere vil legge ut. Men dere bestemmer ikke hvordan folk skal reagere på det dere legger ut.

Skrevet

Og heller ikke sjalu ;) 12 år med mannen og har ett normalt forhold ;) ringer han heller å sier at jeg savner han

Skrevet

Deres facebooksider og dere velger fritt hva dere vil legge ut. Men dere bestemmer ikke hvordan folk skal reagere på det dere legger ut.

👍🏼

Skrevet

Det er stor forskjell på en kjærlighetserklæring en gang eller to i året, f.eks. til bursdag og bryllupsdag, og flere ganger i uka!

Anonymous poster hash: 03cbd...53d

Skrevet

Stakkars dere som har ett så tragisk liv at dere må sitte og rakke ned på andre som prøver å vise hverandre litt kjærlighet. Mannen min og jeg skriver hvert år på bursdagen til hverandre en kjærlig teks og slenger med noen bilder fra året som har gått. Ig innimellom når han jobber borte sender jeg han ett hjerte på veggen. Ig ja, vi er faktisk veldig lykkelige. Vært gift i 15 år. Går ikke en dag uten at vi sier vi er glad i hverandre eller tar på hverandre i forbifarten. Vi krangler ikke. Hverken om barn, penger, hus eller andre ting. Men det hender vi diskuterer jobb så det går ei kule varmt. Sikkert mange som tror vi bare gjør oss til, men vi har det faktisk så bra! Heldig er jeg som virkelig har funnet mannen i mitt liv Men det er kanskje feil da, siden andre liksom syns det blir så slitsomt? Eller er det litt bitterhet over eget liv inne i bildet?Anonymous poster hash: b2562...ef2

Hvorfor har du behov for å skrive det så alle kan se det?Det skjønner jeg bare ikke!

Anonymous poster hash: e5ee8...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...