GÃ¥ til innhold

Herlig arbeidsplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det mener jeg virkelig at jeg har😊 I dag hadde først 45 min med bassengtrening, morgenmøte på 30 min før vi dro ut på tur i 4 timer. Fikk da syklet 15 km og gått en liten tur på ca 1 km med brukerne. Lagde oss egenkomponert fiskegryte med laks over bålet og drakk bålkaffe.

Noen bedre?

Anonymous poster hash: 8a0f6...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice! Regner med at det også smitter til brukerne!

Anonymous poster hash: 490bb...e0e

Skrevet

Ã… herlig! Heldige deg!

Skrevet

Og det mener jeg virkelig at jeg har I dag hadde først 45 min med bassengtrening, morgenmøte på 30 min før vi dro ut på tur i 4 timer. Fikk da syklet 15 km og gått en liten tur på ca 1 km med brukerne. Lagde oss egenkomponert fiskegryte med laks over bålet og drakk bålkaffe.

Noen bedre?

Hm, hvilken brukergrupper får en med på å sykle 15 km + gå 1 km?

Anonymous poster hash: c63f9...c85

Skrevet

Åh, det høres ut som en flott jobb! Heldige deg og heldige brukere!

Anonymous poster hash: d1e5a...045
Skrevet

Og det mener jeg virkelig at jeg har😊 I dag hadde først 45 min med bassengtrening, morgenmøte på 30 min før vi dro ut på tur i 4 timer. Fikk da syklet 15 km og gått en liten tur på ca 1 km med brukerne. Lagde oss egenkomponert fiskegryte med laks over bålet og drakk bålkaffe.

Noen bedre?

Har også en herlig arbeidsplass:-)

Jobber i barnehage. Elsker det! Hvor jobber du?

Anonymous poster hash: 5879c...ad8

Skrevet

Jobber på Rehabsenter😊 Har der ulike grupper i alle aldre Fom 18-80 år.

Skrevet

Jeg hadde faktisk siste arbeidsdag for min nåværende arbeidsgiver i dag. Startet arbeidsdagen kl. 8. Sjefen var i perlehumør, heldigvis. Fikk gjort unna de vanlige arbeidsoppgavene som jeg gjør på morgenen uten problemer. Snakket mye om at i dag er siste arbeidsdag, men sjefen virket ikke helt som han virkelig forstod det. Fra og med i morgen er det en ny som tar over jobben min, det blir spennende å høre hvordan det blir. Blir det andre rutiner, andre måter å gjøre ting på? Hva vil sjefen synes om ham? Jeg har fått en del tilbakemeldinger underveis, men aldri hatt ordentlig medarbeidersamtale. Føler jeg og sjefen har hatt god tone, da. Alt i alt synes jeg det er vemodig at arbeidsforholdet er slutt. Har jo tross alt hatt en herlig sjef, og veldig fine arbeidsdager. Lange turer i marka, sangtimer i kirken, besøke venner som også går hjemme med sine sjefer ...

Alt i alt kan jeg anbefale min arbeidsplass: Mammapermisjon!

Skrevet

Jeg hadde faktisk siste arbeidsdag for min nåværende arbeidsgiver i dag. Startet arbeidsdagen kl. 8. Sjefen var i perlehumør, heldigvis. Fikk gjort unna de vanlige arbeidsoppgavene som jeg gjør på morgenen uten problemer. Snakket mye om at i dag er siste arbeidsdag, men sjefen virket ikke helt som han virkelig forstod det. Fra og med i morgen er det en ny som tar over jobben min, det blir spennende å høre hvordan det blir. Blir det andre rutiner, andre måter å gjøre ting på? Hva vil sjefen synes om ham? Jeg har fått en del tilbakemeldinger underveis, men aldri hatt ordentlig medarbeidersamtale. Føler jeg og sjefen har hatt god tone, da. Alt i alt synes jeg det er vemodig at arbeidsforholdet er slutt. Har jo tross alt hatt en herlig sjef, og veldig fine arbeidsdager. Lange turer i marka, sangtimer i kirken, besøke venner som også går hjemme med sine sjefer ...

Alt i alt kan jeg anbefale min arbeidsplass: Mammapermisjon!

Hihi, morsomt skrevet;) GÃ¥r hjemme med sine sjefer! Er litt vemodig, ja, men begge er kanskje klare for nye utfordringer;) Lykke til:)

Anonymous poster hash: 4cb48...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...