Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 https://www.sparkjop.no/Varemerker/Wave/Badedrakt-med-skj%C3%B8rt/p/816273 Anonymous poster hash: 500da...960
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Synes IKKE badetøy med skjørt er fint. Den sorte draperte under var mye finere! Anonymous poster hash: 41e86...12b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Ok nok, men vær obs på at skjørtet flyter når du bader Anonymous poster hash: cf6f1...03d
Appelsinpiken Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Du vekker nok adskillig mindre oppsikt om du bare har på en bikini...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Jeg liker badedrakter med skjørt jeg da. Det gjorde jeg både når jeg var tynn og nå når jeg har rester av gravidekilo på kroppen, så jeg sier go for it! Folk har så mange forskjellige meninger om badetøy uansett, så det vil alltid være noen som synes det du kjøper er stygt, uansett hva du kjøper. Så hvis du liker det, kjøper du det. Anonymous poster hash: c04ac...4e7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Jeg synes den er fin. Jeg er ikke spesielt sjenert eller rr opptatt av å skjule strekkmerkene og bollemagen min, men jeg synes sånne typer badedrakter er så fine at jeg kjøpte med en. Jeg angret. Å bade og å svømme med et sånt skjørt er håpløst. Det flyter opp og er upraktisk og det ser teit ut. I tillegg er det ikke skikkelig "badedrakt under magen på skjørtet, men sånn gjennomsiktig netting ting, så når skjørtet flyter opp ser det enda teitere ut. Anonymous poster hash: 70d1e...961
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har aldri forstått badedrakt med skjørt. Det er IKKE slankende, man legger heller merke til kvinner som går med det. Kjøp en vanlig badedrakt som sitter godt og gå på stranda med et smil og god holdning. God sommer! Anonymous poster hash: 75bc1...4e7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Tenkte ikke over at det vil flyte opp. Fødte for 8 uker siden og har 20 kg for mye. Magen henger og føler meg virkelig ikke vel. Å gå rundt i bikini sånn ting er nå er uaktuelt. Men da spørs det om jeg ikke får droppe hele bading i sommer 😕 Anonymous poster hash: 500da...960
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Tenkte ikke over at det vil flyte opp. Fødte for 8 uker siden og har 20 kg for mye. Magen henger og føler meg virkelig ikke vel. Å gå rundt i bikini sånn ting er nå er uaktuelt. Men da spørs det om jeg ikke får droppe hele bading i sommer 😕 Anonymous poster hash: 500da...960 Altså - den formen på denne drakta vil i så fall visuelt gjøre deg ytterligere 20 kg større og ikke minst bredere... Jeg sliter med mye magehud etter fødslene og har funnet kjempefine badedrakter på Moonsoon og Lindex, drapert over magen med en viss holdin-effekt. Sjekk også laredoute og Triumph! Anonymous poster hash: bcbd0...098
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 Tenkte ikke over at det vil flyte opp. Fødte for 8 uker siden og har 20 kg for mye. Magen henger og føler meg virkelig ikke vel. Å gå rundt i bikini sånn ting er nå er uaktuelt. Men da spørs det om jeg ikke får droppe hele bading i sommer Anonymous poster hash: 500da...960 Nei, ikke dropp det. Kjøp deg en vanlig badedrakt og kos deg på stranden. Du vil nok bli mer lagt merke til i en badedrakt med skjørt enn i en vanlig badedrakt eller bikini Anonymous poster hash: cf6f1...03d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 Hvis du tror du føler deg ok i denne så går du for den. Drit i hva andre mener! Anonymous poster hash: 9a1ad...9ee
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 https://www.sparkjop.no/Varemerker/Wave/Badedrakt-med-drapering-og-rynkedekor/p/816269 Kjøp en slik! Draperingen foran er visuelt mer slankende. Du har født et barn, vær nå grei og ikke døm deg selv. Alle kvinner er flotte. God holdning, og et smil er det som skal til❤️ Anonymous poster hash: 41e86...12b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #13 Skrevet 1. juli 2016 https://www.sparkjop.no/Varemerker/Wave/Badedrakt-med-drapering-og-rynkedekor/p/816269 Kjøp en slik! Draperingen foran er visuelt mer slankende. Du har født et barn, vær nå grei og ikke døm deg selv. Alle kvinner er flotte. God holdning, og et smil er det som skal til❤️ Anonymous poster hash: 41e86...12b Dette! Sånne skjørt drar jo blikket mot magen umiddelbart, og alle kvinner ser ut som de har 20 kg ekstra med skjørt. Drapering ER slankende, hadde det på brudekjolen min og har aldri sett så slank ut. Du har født et barn, drit nå i de kiloene og kos deg på stranda! Det er ingen som bryr seg bortsett fra deg selv, så ta på deg et smil og hold hodet høyt, så kommer du til å se flott ut! Hvis du har tenkt å ta med babyen kommer du ikke til å få tid til å tenke på magehenget, heller! Anonymous poster hash: 75bc1...4e7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #14 Skrevet 1. juli 2016 Får se hva jeg ender opp med, mister motet helt av de ekstra kg. Sikkert bare jeg som føler på det. Men sånn som på 6 ukers kontoen min var det nesten verre å blottlegger de store disse låra fulle av strekkmerker enn underlivet. Så disse kg plager meg helt sykt. Skulle ønske det var en mirakel kur forbi gå fort ned og samtidig få stram kropp. Anonymous poster hash: 500da...960
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #15 Skrevet 1. juli 2016 Får se hva jeg ender opp med, mister motet helt av de ekstra kg. Sikkert bare jeg som føler på det. Men sånn som på 6 ukers kontoen min var det nesten verre å blottlegger de store disse låra fulle av strekkmerker enn underlivet. Så disse kg plager meg helt sykt. Skulle ønske det var en mirakel kur forbi gå fort ned og samtidig få stram kropp. Anonymous poster hash: 500da...960 Hvis du ammer bør du absolutt ikke gå fort ned i vekt. Husk at nå har du noen andre i livet ditt som er viktigere enn om du synes lårene dine er for store. Anonymous poster hash: c04ac...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå