Gå til innhold

Hvordan ser det ut på rommet til deres 6-7åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir straks 7 og jeg skjemmes sånn av rommet hennes. Lukker alltid døra til rommet hennes før jeg slipper inn besøk.

Den jenta ser verdien i ALT! Sparer på de merkeligste ting. Vinduskarmen er full av små gråsteiner.. Rommet flyter over av gamle tegninger og ting hun har laget og det flyter klær overalt. Hun griser med sminke som andre absolutt må gi henne i gave hele tiden så jeg finner lipgloss på møbler og vegger. Gulvet er dekket av lego som bare er veltet ut av legokassa. Alt er bare kaos! Masse godteripapir og godterirester er det også... Tar en skikkelig rydde- og vaskeraid der innimellom siden det er så ufyselig, men det må gjøres når hun er borte for ellers blir det bare drama over alt jeg kaster og alt jeg rydder på plass. Ungen er perfeksjonist på en kaotisk måte. Hun takler ikke at vi andre er på rommet hennes og merker fort om vi har flyttet på EN ting... Hvordan er det med dere?

Anonymous poster hash: 3a819...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min gutt var på den alderen tok vi en skikkelig ryddeøkt sammen med ham en gang i uka. Så ble det mer og mer rotete frem til neste ryddeøkt. Nå er han ni og rydder selv.

Skrevet

Min 7 åring har altfor mye ting, må kaste en hel haug nå zzzz

Anonymous poster hash: c6cb6...51c

Skrevet

Bomba, totalt bomba. Rydder og rydder, hun alene og sammen med henne, men neida. 2 sek så er det like ille. Håper det går over til slutt. Mens lillesøster på 6 år får ikke sove med rot på rommet.

Skrevet

Eldstegutten her er akkurat fylt 7år men han er veldig ryddig av seg, rydder rommet sitt på eget initiativ. Han har mange oppbevaringskasser og det meste av lekene har sin egen plass. Han liker og samle på forskjellige steiner, pinner ig skjell, men det har vi laget en egen plass ute i hagen for.

Skrevet

Han rydder sjelden, det gjør jeg ca en gang i uka. Det er ikke så rotete egentlig, ettersom han helst vil være i stua med oss..så stua ryddes hver dag. Men rommet er litt preget av at jeg ikke har ryddet bort leker han har vokst fra samt litt barnslige gardiner. Han bryr seg ikke virker det som. Lillebroren og gjester bruker rommet mer enn han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...