Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Leier et hus, det er gammelt og slitt. Er det frekt av oss å spørre om vi kan pusse litt opp mot avslag i husleia? Men selvfølgelig avtale hva vi vil gjøre og pris på forhånd da. Anonymous poster hash: f4c64...23b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Nei, det synes jeg ikke, Han kan jo bare si nei. Anonymous poster hash: ceb50...4a4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Nei, huseier er forhåpentligvis fullt klar over stoda. Hvis det er en god utleier blir h*n glad for tilbudet. Anonymous poster hash: fe22a...e29
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Vi gjorde det. Big mistake. Vi pusset opp litt og kort tid etter hevet huseier leien, for nå var det jo høyere standard. Vi fikk avslag i leien mens vi pusset opp, men det dekket ikke alle kostnadene vi hadde. Vi leide i utgangspunktet der fordi det var billig. Var den gang 19 år gammel og hadde lite kunnskap om å leie og regelverk. Ikke tror jeg regelverket var like godt som i dag. Vi endte opp med å flytte ut 6 mnd senere fordi det ble for dyrt. Huseier hadde kun profitt på vår idioti. Anonymous poster hash: af541...ede
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Vi gjorde det. Big mistake. Vi pusset opp litt og kort tid etter hevet huseier leien, for nå var det jo høyere standard. Vi fikk avslag i leien mens vi pusset opp, men det dekket ikke alle kostnadene vi hadde. Vi leide i utgangspunktet der fordi det var billig. Var den gang 19 år gammel og hadde lite kunnskap om å leie og regelverk. Ikke tror jeg regelverket var like godt som i dag. Vi endte opp med å flytte ut 6 mnd senere fordi det ble for dyrt. Huseier hadde kun profitt på vår idioti. Anonymous poster hash: af541...ede Det var en utspekulert huseier Hvor mye satt han den opp? Jeg fikk en husleie til oppussing, bestemte selv hva jeg ville gjøre. Jeg ble fornøyd og huseier ble fornøyd. Anonymous poster hash: ceb50...4a4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 I min leiekontrakt (fra husleieforeningen) står det faktisk at vi må pusse opp selv. Så om stuen trenger maling må vi stå for det, i alle fall før flytting Anonymous poster hash: 8989a...f5c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Her i gården kan leieboere pusse opp så mye de vil, men vi skal godkjenne farger/stilen. Vi dekker alle kostnadene, kan kjøpe, hente osv, men gir ikke avslag i husleia. Anonymous poster hash: cb91f...014
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Her i gården kan leieboere pusse opp så mye de vil, men vi skal godkjenne farger/stilen. Vi dekker alle kostnadene, kan kjøpe, hente osv, men gir ikke avslag i husleia. Anonymous poster hash: cb91f...014 Jeg mener ikke vi skal Tjene noe på det, men at det vi kjøper blir trukket fra husleia:) Men selvfølgelig avtaler vi priser og stiler på forhånd Anonymous poster hash: f4c64...23b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Vi gjorde det. Malte to stuer, ett soverom og gang i en leilighet vi leide mot avslag i husleien. Anonymous poster hash: 596a7...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå