Gå til innhold

Hva tenker dere om en slik practical joke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang en kvinne (ung voksen) skal besøke kjæresten sin. Svigerfaren henter henne på togstasjonen, og kjører henne til gården som ligger litt avsides. Underveis, på et øde sted, blir de stoppet av folk som står i veien. Svigerfaren går ut, og de begynner å banke ham opp, slik at blodet siler. De skriker også til kvinnen, og opptrer truende. 

Så reiser svigerfaren seg opp og ler. De som stoppet bilen var naboene, og hele greia var avtalt. Blodet var falskt og klargjort på forhånd. Poenget skulle være å se om den nye kjæresten tok det sporty. 

Ville dere ledd hvis dere var henne?

Anonymous poster hash: 06d25...550
Videoannonse
Annonse
Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Nei. Da tror jeg hadde fått seriøst kalde føtter!

Skrevet

Ehm, NEI!!! For en stygg spøk. Hjelpes så mye rart enkelte har for seg! Kan vel dra en annen spøk som ikke virker så brutal eller??

Anonymous poster hash: 9a6a7...584

Skrevet

Hadde jeg vært snartenkt nok, hadde jeg latt som om det skremte på meg et anfall av et eller annet slag, falt om i kramper og rykninger på bakken, før jeg "døde".

Skrevet

Tok det sporty?, meningen hun skulle gå ut av bilen og heie eller skulle hun bli med og sloss??

Hadde et vært meg hadde jeg reist hjem gitt!

Skrevet

Herregud😳Finnes det folk som tenker at det er morsomt.syke mennesker

Skrevet

Nei, jeg hadde følt meg ekstremt lite komfortabel fra før av, å bli kjørt av min nye svigerfar, så denne situasjonen hadde satt meg ut av spill. Hadde iallefall satt veldig lite pris på det, og gjort at mitt førsteinntrykk hadde blitt spolert.

Anonymous poster hash: 4c05e...a1d
Skrevet (endret)

For meg hadde det vært slutten på forholdet, antagelig. For om kjæresten min kom fra en familie som ønsker meg velkommen ved å se hvordan jeg reagerer på slossing, blod, trusler og skremming, OG synes det er god humor, så hadde jeg ikke passet inn der. Utrolig dårlig idé. 

Endret av Himmel og hav
Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Finnes det noen som gjør sånt?  :sjokkert:  

Dette var absolutt ikke morsomt, og selv om det kun var en spør (takk og lov), så hadde jeg nok hatt mine tvil om dette var en familie jeg ønsket meg inn i. Kjæresten skal være j*vlig bra for at jeg skulle blitt i den galskapen der.

Og hva ville de du skulle gjøre egentlig? Om de håpte du skulle stått på sidelinja og heiet, eller hjulpet til å slå, så hadde det definitivt vært takk og farvel for min del.

Endret av Stjerneklart
Skrevet

Rednecker eller?

Anonymous poster hash: 35272...072
Skrevet

Jeg spør fordi jeg nylig besøkte den nye kjæresten min på hjemstedet hans (vi er studenter, så bor ikke der). Svigerfamilien min fortalte meg denne historien. Det hadde blitt gjort mot kjæresten til gutten på nabogården. Vet ikke hvordan hun tok det, men hun er visst gift med ham nå. Foreldrene og søsknene (voksne, bor hjemme) syntes dette var utrolig morsomt, og sa at de hadde vurdert å stelle til noe tilsvarende for meg, men at kjæresten min hadde bedt dem om å la det være.

Jeg tror jeg hadde brutt sammen dersom jeg hadde opplevd noe slikt. Er sjenert og var veldig spent på besøket og om de ville like meg. Hadde dette skjedd, hadde jeg blitt så redd. Og etterpå hadde jeg antakelig brutt sammen i gråt (jeg reagerer gjerne slik på å ha vært veldig redd), og overhodet ikke klart å være med på spøken. Hadde overhodet ikke klart å ta det "sporty". 

Jeg er veldig, veldig glad for at kjæresten min overtalte dem til å la det være! Forholdet til ham er veldig seriøst, og jeg kan ikke tenke meg å avslutte det. Men jeg må si at jeg ble veldig satt ut av hvordan familien hans er. I min familie ville noe slikt aldri ha blitt vurdert. Her er det tydeligvis store kulturforskjeller! Og det selv om vi er rotnorske begge to. Klarer ikke å la være å tenke på hva annet som kan vise seg å være helt annerledes med familien hans, og hvordan det kan gå hvis vi får barn. 

HI

Skrevet

Hjelpe meg??!!

Jeg hadde blitt satt helt ut. Hadde følt at det var svært ukomfortabelt

Anonymous poster hash: cd12a...50f

Skrevet

Dette hadde fått varsellamper til å ringe hos meg! Hva synes kjæresten din om dette? Hvor lenge har dere vært sammen? Husk at disse menneskene kommer til å bli farmor og farfar til barna deres! Jeg ville faktisk blitt veldig redd, lei meg, satt ut, forvirret, av dette.

Fikk du inntrykk av at kjæresten din er veldig annerledes enn sine foreldre og sine søsken? Søsknene bor hjemme selv om de er voksne, han har flyttet hjemmefra for å studere, så han er forhåpentligvis det. Men likevel, disse søsknene blir tanter og onkler til barna deres. :(

Så utrolig kjipt og rart!

Anonymous poster hash: 64c1b...ac1
Gjest Antarctica
Skrevet

Hadde vel satt meg i førersetet og kjørt som pokker bort derfra, svigerfar eller ikke.

Skrevet

Ledd?

Jeg hadde ringt politiet mens det sto på. Og trolig hadde jeg løpt ut av bilen og angrepet naboene.

Ledd hadde jeg virkelig ikke gjort etterpå. Grått derimot.

Og dratt med første tog hjem igjen.

Anonymous poster hash: 0cb51...076

Skrevet

Er det mulig? Noe så latterlig.

Anonymous poster hash: 56561...1a0

Skrevet

Dette hadde fått varsellamper til å ringe hos meg! Hva synes kjæresten din om dette? Hvor lenge har dere vært sammen? Husk at disse menneskene kommer til å bli farmor og farfar til barna deres! Jeg ville faktisk blitt veldig redd, lei meg, satt ut, forvirret, av dette.

Fikk du inntrykk av at kjæresten din er veldig annerledes enn sine foreldre og sine søsken? Søsknene bor hjemme selv om de er voksne, han har flyttet hjemmefra for å studere, så han er forhåpentligvis det. Men likevel, disse søsknene blir tanter og onkler til barna deres. :(

Så utrolig kjipt og rart!

Han smilte litt da de fortalte historien, men var ikke akkurat med på gapskratten. Jeg kjenner ikke familien hans godt nok til å vite hvordan de "egentlig" er, men jeg opplever overhodet ikke kjæresten min som typen til å finne på noe slikt. Han ba dem jo også om å la være, så han skjønte tydeligvis at det ikke hadde vært noe for meg. Synes liksom ikke jeg kan ta opp med ham hvor merkelig jeg synes det er at de tenker på slikt som underholdning, jeg er redd han skal oppfatte det som at jeg snakker nedsettende om familien hans. Vi har vært sammen siden i høst, og skal flytte sammen når semesteret starter til høsten. 

HI

Skrevet

Det må være noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Hvordan kommer folk på sånne ting :sjokkert:  Det hadde nok vært over og ut for meg og kjæresten muligens

Anonymous poster hash: ec6ff...ce5
Skrevet

Han smilte litt da de fortalte historien, men var ikke akkurat med på gapskratten. Jeg kjenner ikke familien hans godt nok til å vite hvordan de "egentlig" er, men jeg opplever overhodet ikke kjæresten min som typen til å finne på noe slikt. Han ba dem jo også om å la være, så han skjønte tydeligvis at det ikke hadde vært noe for meg. Synes liksom ikke jeg kan ta opp med ham hvor merkelig jeg synes det er at de tenker på slikt som underholdning, jeg er redd han skal oppfatte det som at jeg snakker nedsettende om familien hans. Vi har vært sammen siden i høst, og skal flytte sammen når semesteret starter til høsten. 

HI

Dette får varselklokkene til å ringe høyere for meg. Smilte han da de fortalte historien? Hvis jeg hadde vært kjæresten din, og dette var familien min, ville jeg sagt "mamma, ikke fortell den historien, det var IKKE morsomt det som skjedde og du kommer til å skremme Line her". Så ville jeg forklart deg etterpå at jeg IKKE synes det var morsomt og at jeg er helt annerledes enn naboene - og familien min.

Hvis han er vokst opp der, lekt med nabobarna, dette er tross alt foreldrene hans, søsknene hans ... Jeg ville vært skeptisk. Dere skal flytte sammen, du bør snakke med ham om dette.

Jeg ville faktisk ringt politiet mens det stod på dersom jeg var nabokjæresten.

Skrevet

Lurer på om politiet hadde tatt dette " sporty", når jeg hadde ringt dem under jukse- angrepet? Eller om jeg i panikk hadde kjørt på svigerfar og naboene når de truet meg?

Synes det er en usmakelig " spøk" og hadde aldri i livet fortsatt å være sammen med noen hvor familien synes det er gøy å skremme noen med vold og jukseblod. For alt de vet sliter jeg med psyken eller kommer fra et voldelig hjem eller noe.

Skikkelig usmakelig!

Anonymous poster hash: c5e1b...d6a

Skrevet

Den situasjonen hadde jeg anmeldt glatt. Selv etter jeg hadde fått vite at det var en "spøk". Den stakkars kjæresten som ble "spøkt" med vil antakelig ha traumer som ikke står i forhold til "spøk" i det hele tatt, men til den realiteten hun trodde hun opplevde.

Anonymous poster hash: 95414...ad3
Skrevet

Det som gjør det hele ekstra merkelig, er at moren hans er sykepleier og har vært i helsevesenet i over 30 år. Jeg ville trodd at man visste da at slike ting kan oppleves som voldsomt og sette spor? For jeg vet at det ville det ha gjort hos meg. 

HI

Skrevet

Tok det sporty?, meningen hun skulle gå ut av bilen og heie eller skulle hun bli med og sloss??

Hadde et vært meg hadde jeg reist hjem gitt!

😂😂😂

Anonymous poster hash: e5dac...ca4

Skrevet

Forferdelig usmakelig. Hadde kanskje ikke gått fra mannen, men hadde fått ødelagt forholdet til svigers for all framtid, tror jeg. Skal mye til å reparere en sånn dårlig start!

Anonymous poster hash: 07928...7e2

Skrevet

Jeg er en stor fan av practical jokes og kan le høyt og lenge av det. Men dette var virkelig over kanten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...