Gå til innhold

Barnevakt avlyste pga sykdom hos mine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bryllup til en annen by. Og en vennine av meg skulle passe barna våre. Nå har den ene fått spysyken. Og hun vil ikke passe lengre. Er ikke det utrolig frekt? Er vel ikke farlig med litt sykdom

Anonymous poster hash: b2226...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heller utrolig frekt at du vil spre smitte.

Anonymous poster hash: c95fa...84f

Skrevet

Da lar du mannen være hjemme!

Anonymous poster hash: 848de...447
Skrevet

Tror dette er et tulleinnlegg, men hvis ikke så er det frekt av deg å forvente at hun passer de når de har spysyken.

Skrevet

Seriøst? Frekt?! Kan på en måte forstå at hun vegrer seg. Du gjør det ikke akkurat til en hyggelig opplevelse å passe barna dine

Anonymous poster hash: 62dfd...11f

Skrevet

Hadde avlyst jeg også. Så får du avlyse bryllupet og la barna gå først.

Anonymous poster hash: 1ecb8...a31

Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde vært barnevakt til en unge som spyr

Skrevet

Det hadde jeg glatt avlyst også gitt!

Anonymous poster hash: 29372...0ed

Skrevet

Eneste som får passe mine barn om er syke er min far og hans kone, du eller din mann får være hjemme!

Skrevet

Jeg hadde ikke passet unger med spysyken! Du er mora og får ordne dette selv. Om en av dere blir hjemme med syke barn. Du må da ha forståelse for at andre ikke er villig til å få den elendigheten bare for at DU skal få dratt i bryllup. Sorry mac, sånn er livet..... Du bør senke forventningene til andre!

Anonymous poster hash: 0665c...c33

Skrevet

Du er venninna, ikke sant? Og nå er moren til barna forbannet på deg. 

Anonymous poster hash: edd20...882
Skrevet

Forstår ho godt.  Om ho har familie, så kan ho ta det med heim og få ødelagt ferie for dei og.  Det er heller ikkje kjekt å tørke på andre ungar sin spy, og ha ansvar for andre sine sjuke barn. 

Og så er det ikkje kjekt å vere barn, og overlaten til ein barnevakt når ein er sjuk. 

Skrevet

Jeg hadde heller ikke utsatt meg og mine barn for omgangssyke for at en venninne skulle i bryllup. Med mindre det var hennes eget barns bryllup, da hadde jeg nok stilt opp. Men det er uansett ikke noe man kan forvente.

Anonymous poster hash: 95d9d...32e

Skrevet

Du er venninna, ikke sant? Og nå er moren til barna forbannet på deg. 

Vore på dib ei stund, ser eg :)

Skrevet

Vore på dib ei stund, ser eg :)

Oh yeah. Curleyboller, sametruse, sebratruse, hylleblomstsaft, brannøvelser, honkler ... Jeg har fått med meg det meste.

Skrevet

Hele innlegget lyser jo av troll. Ser dere det ikke?

Anonymous poster hash: 3e33e...ff7
Skrevet

Vil du reise fra ungene når de er syke da?

Jeg tørker opp etter egne barn, men å tørke spy for andre gjør jeg ikke frivillig.

Skrevet

Selvsagt vil hun ikke passe spysyke barn! Og man overlater da ikke (så) syke barn til en barnevakt!

Skrevet

Reagerer vel mer på at du fortsatt reiser, selv om barnet er syk.

Man overlater ikke syke barn til barnepassere

Anonymous poster hash: 2273d...8d9

Skrevet

Åååååå aiaiaiai boff 😂😂😂

Skrevet

Her burde helt klart brudeparet utsatt vielsen. Noe annet finner jeg helt uakseptabelt.

Til helga, kanskje!?

Anonymous poster hash: 5846a...34a

Skrevet

Den av dere som står nærmest brudeparet drar i bryllupet. Den andre blir hjemme med spysyk unge.

Anonymous poster hash: e02df...e65
Skrevet

Jeg hadde aldri overlatt mine omgangssyke barn til barnevakt, da trenger de mammaen eller pappaen sin.

Anonymous poster hash: cea42...28e

Skrevet

God mor du da HI, som lar ungen som er syk og spyr være hos barnevakt. 

Anonymous poster hash: 59b24...72e
Skrevet

Hahaha... Dette lyser jo troll lang vei, men jeg er redd problemstillingen kan være høyst aktuell. Det jeg anser som tankevekkende her, er at foreldre i det hele tatt k an tenke tanken på å forlate et barn med omgangssyke OG selv ta med seg smitten til et stort selskap.

Anonymous poster hash: 68380...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...