Gå til innhold

Hvilket navn er finest av


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobias og Isak? Og er de "poppisnavn"? Kjenner dere mange barn med de navnene?

 

Anonymous poster hash: 4454f...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i en stor barnehage med over 100 barn. Tror aldri vi har hatt en Tobias der, men vi har hatt flere som heter Isak. Så jeg stemmer for Tobias, synes det er det fineste :)



Anonymous poster hash: e40e5...5eb
Skrevet

Isak. Tobias blir for sukkersøtt for min smak.

 

Anonymous poster hash: c2d7e...398

Skrevet

Helt klart Tobias.

 

Anonymous poster hash: 960eb...fb0

Skrevet

Isak :) fint navn!

 

Anonymous poster hash: bca04...b7a

Skrevet

Isak, for det heter gutten min 😉

Skal sies at jeg aldri har likt Tobias da.. Vet ikke hva det er, liker det bare ikke 🙈

 

Anonymous poster hash: de939...247

Skrevet

Mange Tobias (i tårnet) her i Bergens område

 

Isak er bibelsk = 👎

 

Anonymous poster hash: 82e83...ee5

Skrevet

Isak, for det heter gutten min 😉

Skal sies at jeg aldri har likt Tobias da.. Vet ikke hva det er, liker det bare ikke 🙈

 

Anonymous poster hash: de939...247

Samme her🙈

 

Til hi: Her heter "alle" Tobias, men vet kun om to Isak'er.

 

Anonymous poster hash: 3dc4d...aa0

Skrevet

Isak er nok ikke helt på poppis-lista enda. Mulig det endrer seg når neste skam-sesong starter!

 

Anonymous poster hash: 221a7...2d3

Skrevet

Isak er helt ok. Tobias er ikke fint.

Skrevet

Tobias helt klart, Isak er stygt derimot..



Anonymous poster hash: 4d88a...e91
Skrevet

Tobias

 

Anonymous poster hash: 141dd...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...