Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Er så inmari sliten av å være fattig, skulle ønske jeg kunne komme meg i arbeid igjen.. Pga ryggskade og andre ting kan jeg ikke jobbe akkurat nå og er under søknad om AAP sånn vi kan klare oss, er alene og får bare sosialstønad . Må søke på nytt for hver måned og har akkurat betalt husleie igår og trodde merklig nok at bidragsforskudd skulle komme inn i dag Men nei står ingenting til utbetaling på nav siden, så ringte jeg sosialen og de behandler enda søknaden for juli måneden "sånn er det bare , vi har behandlingstid vet du!" ... Har -10,50 kr på konto og akkurat litt mat til i dag og i morgen tenker jeg.. Alle pengene går ut på legetimer, medisiner og MR osv, er så sliten og lei Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Er så inmari sliten av å være fattig, skulle ønske jeg kunne komme meg i arbeid igjen.. Pga ryggskade og andre ting kan jeg ikke jobbe akkurat nå og er under søknad om AAP sånn vi kan klare oss, er alene og får bare sosialstønad . Må søke på nytt for hver måned og har akkurat betalt husleie igår og trodde merklig nok at bidragsforskudd skulle komme inn i dag Men nei står ingenting til utbetaling på nav siden, så ringte jeg sosialen og de behandler enda søknaden for juli måneden "sånn er det bare , vi har behandlingstid vet du!" ... Har -10,50 kr på konto og akkurat litt mat til i dag og i morgen tenker jeg.. Alle pengene går ut på legetimer, medisiner og MR osv, er så sliten og lei Anonymous poster hash: 93514...f59 Vet hvordan du har det. Fått sosialstønad og AAP et halvt år nå. Jeg har ikke så mye Penger og de kommer Ikke inn før mandag men jeg kan sende deg 200kr? Anonymous poster hash: 88de0...afb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Evt at jeg kan bestille noe mat til dere fra just-eat og betale m kort? Så har du noe? Anonymous poster hash: 88de0...afb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Full sympati med deg, har vært og er i samme situasjon. Dvs. jeg er på aap pga. sykdom. Har masse ekstra utgifter pga. helsen som jeg egentlig har rett til å få dekket, men får det ikke dekket likevel. Masse saksbehandlingsfeil, har klaget og selv om jeg kunne bevise det i klagen til Fylkesmannen så fikk jeg ikke medhold. Sosialkontoret har ikke rett til å nekte deg penger til mat hvis du ikke har noe penger, da må de gjøre et akuttvedtak og gi deg et beløp for å komme deg gjennom helgen hvis du ikke har noen andre muligheter til å skaffe deg penger til mat på. Men det vil jeg tro de ikke opplyste deg om... Det er bare å holde ut, Hi. Jeg fokuserer på at jeg skal tilbake i jobb uansett. Jeg skal greie meg selv igjen, for å leve slik er ikke noe liv, knapt mer enn en eksistens. Så hold ut - det skal bli bedre! Anonymous poster hash: c6199...ada
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 takk for det men det blir nok feil å ta imot penger fra andre på BIM veldig snillt ellers:) Jeg klarer meg nok, er ikke første gangen jeg har hatt det sånn... Det er bare tøfft Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 takk for det men det blir nok feil å ta imot penger fra andre på BIM veldig snillt ellers:) Jeg klarer meg nok, er ikke første gangen jeg har hatt det sånn... Det er bare tøfft Anonymous poster hash: 93514...f59 Vær så snill! La meg bestille en pizza og brus til dere i det minste. Jeg har vært fattig i mange år og jeg vet hvordan det er når helg etter helg er et helvete. Ikke vær flau!!!! Anonymous poster hash: 88de0...afb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Jeg håper jeg får tilbakebetalt AAP snart, men regner med at sosialen tar pengene tilbake fra det jeg har fått fra dem... :/ har en haug med regninger fremdeles å betale .. Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 takk for det men det blir nok feil å ta imot penger fra andre på BIM veldig snillt ellers:) Jeg klarer meg nok, er ikke første gangen jeg har hatt det sånn... Det er bare tøfft Anonymous poster hash: 93514...f59 Men du må jo kunne få akutt nødhjelp vel Anonymous poster hash: 394cc...037
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Men du må jo kunne få akutt nødhjelp vel Anonymous poster hash: 394cc...037 Alle tror man kan det, men det fungerer ikke sånn i praksis Anonymous poster hash: 88de0...afb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 Det fikk jeg sist, men leverte inn ny søknad i går og trodde det skulle gå fort siden jeg bare fornyer søknaden, men på tlf var det en lite hyggelig dame som svarte at "det er behandlingstid sånn er det for alle, sånn er det bare"... Da hun sa saken ikke har blitt behandlet tidligere i dag, forhåpentligvis har saksbehandleren min godkjent det før slutten på dagen og satt de inn.. Kanskje får jeg dem før 4 tiden.. krysser fingrene.. Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 Alle tror man kan det, men det fungerer ikke sånn i praksis Anonymous poster hash: 88de0...afb Det er ille Men hvorfor tar det så lang tid med aap søknaden? Anonymous poster hash: 394cc...037
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 Det er ille Men hvorfor tar det så lang tid med aap søknaden? Anonymous poster hash: 394cc...037 Jeg er ikke HI, men ting tar ofte tid hos nav. Spesielt vanskelig er det når man er uten inntekt og skal ha sosialstønad. Tidenes papirmølle Anonymous poster hash: 88de0...afb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #13 Skrevet 1. juli 2016 Det er behandlingstid på AAP .. ca 8 uker... Har ventet litt over 4 uker nå. Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #14 Skrevet 1. juli 2016 Det er behandlingstid på AAP .. ca 8 uker... Har ventet litt over 4 uker nå. Anonymous poster hash: 93514...f59 Jeg skjønner at jeg har vært veldig heldig. Fikk innvilget AAP 4 dager etter jeg sendte søknaden. Det er sykt at det skal være så store forskjeller Anonymous poster hash: 394cc...037
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #15 Skrevet 1. juli 2016 Jeg skjønner at jeg har vært veldig heldig. Fikk innvilget AAP 4 dager etter jeg sendte søknaden. Det er sykt at det skal være så store forskjeller Anonymous poster hash: 394cc...037 Etter du sendte inn søknaden hos NAV eller etter saksbehandleren sendte videre søknaden til forvaltningen?? Heldig du da, jeg vet at de sendte inn til forvaltningen forrige uke så håper noe skjer snart Anonymous poster hash: 93514...f59
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #16 Skrevet 1. juli 2016 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 7ea7d...a9d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #17 Skrevet 1. juli 2016 Etter du sendte inn søknaden hos NAV eller etter saksbehandleren sendte videre søknaden til forvaltningen?? Heldig du da, jeg vet at de sendte inn til forvaltningen forrige uke så håper noe skjer snart Anonymous poster hash: 93514...f59 Tok tre uker fra jeg sendte søknaden til alt var i orden Anonymous poster hash: 2390d...110
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #18 Skrevet 1. juli 2016 Etter du sendte inn søknaden hos NAV eller etter saksbehandleren sendte videre søknaden til forvaltningen?? Heldig du da, jeg vet at de sendte inn til forvaltningen forrige uke så håper noe skjer snart Anonymous poster hash: 93514...f59 Kreemmt, forvaltningen? Jeg har ikke tenkt på engang at saksbehandler sender den videre Jeg sendte søknaden på nett på mandag kveld, og fikk meldekort i posten på lørdagen. Hadde fått beskjed av saksbehandler at jeg ikke trengte å søke så lenge før sykemeldingen min gikk ut, for de hadde bare rundt en ukes behandlingstid. Trenger de 3 uker for å sende søknaden videre altså ille Anonymous poster hash: 394cc...037
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #19 Skrevet 1. juli 2016 Oi, stakkar deg Anonymous poster hash: a12ab...7b5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 Har du ikke nettopp fått barnetrygden?? Anonymous poster hash: 69a6b...b3e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #21 Skrevet 1. juli 2016 De var raske med meg også , fikk svar på aap etter en uke ca , bor i Oslo attpåtil . Håpe det ordner seg med penger Anonymous poster hash: f6d41...328
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #22 Skrevet 1. juli 2016 Kjære HI! Har du fått penger? Hvis ikke så mener jet virkelig! Jeg kan bestille noe mat til dere, hva som helst. Jeg vil så veldig gjerne hjelpe deg!! Anonymous poster hash: 88de0...afb
Mamma_til_2 Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 HI, har du Vipps? Skulle akkurat spørre om det samme, vet godt hvordan det er!
Gjest Trulte med to små Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 Så snille mange av dere er! <3 Lykke til HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå