Gå til innhold

Er på ferie og tenker bare på skilsmisse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi krangler for mye. Ikke nødvendigvis foran barna, men det er umulig å hele tiden late som ingenting og klistre på et smil når man lever så tett oppå hverandre i flere uker. Så barna merker det sikkert. Det har fått meg til å tenke på om skilsmisse er eneste utvei, det skal ikke være sånn for barna. Vi krangler hjemme og, og naiv som jeg er trodde jeg at vi bare var slitne og trengte ferie. Så kommer vi hit også blir det ti ganger verre.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare si det til noen. Det er så slitsomt å gå i denne dårlige stemningen og skulle late som ingenting at jeg egentlig bare vil hjem.

Anonymous poster hash: d0671...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste separasjoner kommer etter ferier.... Og det er egentlig logisk. Har man problemer så vil de jo eskalere vilt når man går oppi hverandre hele tiden.

Her har jeg gjort det motsatt hehe, er nyseparert, men velger å gjennomføre planlagt tur med ex. Jeg VET han fortsatt vil irritere meg, men når jeg vet at det ER bare for en uke så innstiller jeg meg mer positivt.

Anonymous poster hash: 7910f...a27

Skrevet

Terapi først? Ofte skal det ikke mer til enn at en 3. Person ser ting utenfra og kan gi råd. Er det snakk om svik? Eller er det små "bagateller" og irritasjoner i hverdagen? Noen ganger trenger man bare litt hjelp...

Anonymous poster hash: fca31...a59

Skrevet

Stor klem til deg ❤️ Har det likt, og jeg hater det :(

Anonymous poster hash: 0a963...83c

Skrevet

Dette er jo klassikeren. Lytt til magefølelsen og luft det for han hvordan du har det. Er han oppegående så vil han prate om det med deg. Er heldigvis ferdig med den prosessen for lenge siden. Vært alene i mange år og ser ikke for meg at jeg orker å bo sammen med en mann igjen. Har rett og slett fått overdose. Elsker å ha et kranglefritt liv, og jeg vet at barna også gjør det. Lykke til!

Anonymous poster hash: 0b7c7...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...