Gå til innhold

Mobbing på barneskolen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde mobbing på barneskolen. Mine foreldre var støtt nede og klaget og pratet med rektor. 

Nå i forbindelse med evt. erstatningssak har jeg krevd mine papirer på skolen, der står det ingenting om mobbing?????? Er det lov?? 



Anonymous poster hash: 8017f...deb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er dette?

 

Anonymous poster hash: b23e4...6c2

Skrevet

ca 15 år?



Anonymous poster hash: 8017f...deb
Skrevet

Det som er meget rart er at alt annet står nevt men ingenting om mobbing og at fravær feks + flytting pga mobbing.

 

Anonymous poster hash: 8017f...deb

Skrevet

Regelverket er endret underveis i ditt skoleløp, tror jeg. Nå er det dokumentasjonsplikt.

 

Hvorfor søker du erstatning?



Anonymous poster hash: b23e4...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...