Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg opplevde mobbing på barneskolen. Mine foreldre var støtt nede og klaget og pratet med rektor. Nå i forbindelse med evt. erstatningssak har jeg krevd mine papirer på skolen, der står det ingenting om mobbing?????? Er det lov?? Anonymous poster hash: 8017f...deb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Hvor lenge siden er dette? Anonymous poster hash: b23e4...6c2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 ca 15 år? Anonymous poster hash: 8017f...deb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Det som er meget rart er at alt annet står nevt men ingenting om mobbing og at fravær feks + flytting pga mobbing. Anonymous poster hash: 8017f...deb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Regelverket er endret underveis i ditt skoleløp, tror jeg. Nå er det dokumentasjonsplikt. Hvorfor søker du erstatning? Anonymous poster hash: b23e4...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå