Gå til innhold

Blir dere sur om han klikker "liker" av en dame på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettop at typen hadde klikket liker på et bilde av en dame på fb, en selfie :( hmmm... hadde dere reagert??

Anonymous poster hash: 4d015...7a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Seriøst? Hadde ikke reagert på det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3008b...42c

Skrevet

Nei, hadde ikke reagert i det hele tatt.

Skrevet

Nei. Hadde ikke brydd meg. Ganske sikker på at min kjære liker bilder av andre. Også sin x. Men kun fordi de er venner og har barn sammen.

Jwgbog kan klikke liker på bilde av gutter.

Anonymous poster hash: b50e5...ba1

Skrevet

Ser han har likt flere av hun før også... :/ enten har jeg PMS ellers er jeg ikke helt god i hodet akkurat nå...

Anonymous poster hash: c7b85...ef4
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, men jeg ville synes det var rart. Jeg liker aldri selfies av andre menn. Bilder av menn med barn, menn med fisk, menn i luftballong osv ja, men ikke bare en selfie. Tror aldri mannen min har likt andre damers selfies noen gang. Nå tar de fleste vi kjenner ikke selfies da, men det samme gjelder profilbilder.

Anonymous poster hash: d0c13...22b

Skrevet

Nei, men jeg hadde blitt overrasket for det ville vært veldig ulikt han å gjøre noe sånt.

Skrevet

Hadde blitt overrasket fordi han synes FB er et jag etter likes og nekter konsekvent å like noe som helst. Og dele bilder.

Anonymous poster hash: 2aff6...fe2

Skrevet

Ville aldri drømme om å reagere på det. Han jobber i et ungt miljø med flere hundre mennesker. De damene legger ut selfier/bikinibilder/duckface hele tiden. Og han liker og liker. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymous poster hash: bb16b...6f4
Skrevet

Jeg er enig med hun over her. Trykker ikke liker på andre menn som legger ut selfie. Men om de legger ut bilder av noe de gjør blir noe helt annet. Min mann trykker ikke liker på selfie av andre damer, jeg hadde faktisk ikke likt det selv om jeg stoler på han.

Anonymous poster hash: 350c3...144

Skrevet

Syns ikke det er ok selv, eller spørs vel hvem det er.. ;)

Anonymous poster hash: 245a6...5be

Skrevet

Hva mannen min gjør på fb har jeg faktisk ikke oversikt over... Er det virkelig vanlig å følge med på hva partneren "liker"?

Hadde ikke reagert i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 0e095...f4c

Skrevet

Hjelp, Facebook er jammen en arena som kan trigge usikkerheten hos mange! Jeg velger å tenke at mannen min har giftet seg med meg fordi det er meg han elsker. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at det finnes mange flotte damer der ute, og at han sikkert kan like både utseende og personlighet hos andre. Det er helt greit, for inntil han signaliserer noe annet tror jeg han vet hva vi to har sammen. Han kan altså like så mye han vil. Jeg håper virkelig ikke han følger med på hva jeg liker og lar seg true av det, for det er jo ham jeg vil ha selv om jeg skulle komme til å like bildet av en annen mann. 

Skrevet

Han liker bilder av venninner og idrettsdamer. Jeg liker bilder av kamerater og idrettsmenn. Deilig å kunne leve i frihet uten å måtte tenke over slikt.

Skrevet

Hadde ikke brydd Me.

Skrevet

Hjelp, Facebook er jammen en arena som kan trigge usikkerheten hos mange! Jeg velger å tenke at mannen min har giftet seg med meg fordi det er meg han elsker. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at det finnes mange flotte damer der ute, og at han sikkert kan like både utseende og personlighet hos andre. Det er helt greit, for inntil han signaliserer noe annet tror jeg han vet hva vi to har sammen. Han kan altså like så mye han vil. Jeg håper virkelig ikke han følger med på hva jeg liker og lar seg true av det, for det er jo ham jeg vil ha selv om jeg skulle komme til å like bildet av en annen mann. 

Jeg er fullt klar over at det finnes damer som er penere enn meg, og det er helt greit. Men det ikke helt greit at mannen min trykker liker på selfier av lekre damer. Det blir litt som hvis vi er på stranda. De fleste på stranda er heitere enn meg, men han trenger ikke stirre på dem fordet. Jeg vet han elsker meg, så dette handler om høflighet og folkeskikk.

Skrevet

Nei :) ser virkelig ikke vitsen, man bør stole på kjæresten sin såpass

Skrevet

Seriøst? Nei, absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 32c3e...00c

Skrevet

jeg hadde ikke likt det i det heletatt.. han gjør det ikke og ikke jeg heller med mindre det er noe morsomme greier

Anonymous poster hash: e464e...3eb
Skrevet

Jeg er fullt klar over at det finnes damer som er penere enn meg, og det er helt greit. Men det ikke helt greit at mannen min trykker liker på selfier av lekre damer. Det blir litt som hvis vi er på stranda. De fleste på stranda er heitere enn meg, men han trenger ikke stirre på dem fordet. Jeg vet han elsker meg, så dette handler om høflighet og folkeskikk.

For meg er det å snu seg etter damer på stranda noe ganske annet. Jeg ville nok ikke mistet motet helt av det heller, men det hadde plaget meg mer. Sannsynligvis fordi jeg ikke føler meg så veldig flott i bikini selv. 

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke 😂

Anonymous poster hash: 6c4d8...c8d

Skrevet

Synes synd på de som er så usikre at sånt plager de! Begynte å diskutere med mannen her. Jeg har da faktisk ikke oversikt over hvem han er venner med, langt mindre hvem han trykker "liker" på. Akkurat som at han bryr seg katta om hvem jeg trykker "liker" på...

Jeg har masse guttevenner, både fra skoletiden og jobb. Men har aldri tenkt på at noen skulle bry seg med noe sånt

Skrevet

Kommer litt an på hvilken dame. Hvis det er en venninne av oss, hadde jeg nok syntes det var ok. Men hadde det vært en litt mer fremmed dame hadde jeg sikkert reagert.

Men nå er han lite aktiv på FB, trykker mest liker på ting som har med idrettslaget og gjøre. Ikke at jeg sjekker, men får jo opp det han liker i min nyhetsfeed da ;)

Anonymous poster hash: 9c0b3...df9

Skrevet

Milde skaper... Er det virkelig så mange usikre damer der ute? Et likerklikk? Seriøst?

Her får gubben lov å "like" akkurat hvem han vil. Og ja han får se på andre også. Herregud,man blir da ikke blind om man er gift. Skal mannfolka lukka øya eller snu seg bort da om det går ei pen jente forbi? Nei skjerp dere damer.

Anonymous poster hash: 3454c...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...