Gå til innhold

Dette feriepresset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns dette blir litt storm i vannglass?

De som ikke har råd til ferie blir fornærmet og de som bruker store summer skal liksom sitte igjen med dårlig samvittighet?

Jeg forstår ikke hvorfor man skal bry seg med alt andre gjør. Da jeg studerte dro vi ikke på ferie med barna grunnet økonomi. Jeg tenkte aldri at det var så fryktelig ille for barna mine. Vi hadde det hyggelig sammen. Nå jobber jeg og tjener greit med penger. Men nå skal vi liksom ikke dra fordi barna til naboen blir misunnelige og da får foreldrene dårlig samvittighet fordi de har dårlig råd. Hvem er det som egentlig lager presset?

Anonymous poster hash: d7e5c...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett eller hørt noe til dette presset annet enn i media jeg. Har ikke råd til all verden selv, men er da mer opptatt av vår egen ferie enn andres. Vi har det kjempehyggelig sammen i ferien selv om den er lavbudsjett. :) For min del kan du bare reise hvor du vil når du vil. ;)

Anonymous poster hash: 7302c...449

Skrevet

Det er media som må ha noe å skrive om...

Anonymous poster hash: b75e8...e2b

Skrevet

Jeg har aldri merket noe til det. De fleste omgås heldigvis med hyggelige og rause mennesker som aksepterer at alle familier er forskjellige, og at vi er i forskjellige faser i livet. Er man rik og skal på flotte ferier kan man selvfølgelig prøve å lodde stemningen litt før man legger ut om ting til en fattig alenefar, men det er jo bare vanlig folkeskikk.

Anonymous poster hash: 46ad6...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...