Gå til innhold

Hvor mye selskap trenger en hamster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og tenker. Skal frøkna få kjæledyret hun drømmer om? Katt og hund er ikke aktuelt.

Hamstere er små og krever lite, men hvor lite?

Trenger de en time med selskap hver kveld? Jeg, med mine ukurante arbeidstider har ikke alltid den tiden.

Anonymous poster hash: c0e75...00e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, de trenger mye mer enn det. Jeg anbefaler dere å droppe tanken om dyr. Jesus.

Anonymous poster hash: 6d6cd...e7c

Skrevet

Hamster er kjipe kjæledyr stort sett. Vi har hatt to (ikke samtidig) og selv om de har blitt håndtert mye og var tamme, var ingen av dem kosete eller mulig å få skikkelig kontakt med. Ikke sånn som med en del andre dyr. I tillegg lukter det en del fra buret og det må rengjøres grundig minst en gang i uken. For min del var det rett og slett ikke verd jobben når det var så lite kontakt å få med dyret. Våre hamster fikk ganske mye/ofte kos fordi alle barna tok dem ut og koste med dem jevnlig.

Anonymous poster hash: f299e...597
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

No hamster for you!

Sikkert ikke det du ville høre men har du ikke en time til overs har du ikke tid til NOEN dyr. Kanskje med unntak av fisker.

Skrevet

kanskje akvarie er bedre?

Anonymous poster hash: 100df...d46
Skrevet

Hamster er kjipe kjæledyr stort sett. Vi har hatt to (ikke samtidig) og selv om de har blitt håndtert mye og var tamme, var ingen av dem kosete eller mulig å få skikkelig kontakt med. Ikke sånn som med en del andre dyr. I tillegg lukter det en del fra buret og det må rengjøres grundig minst en gang i uken. For min del var det rett og slett ikke verd jobben når det var så lite kontakt å få med dyret. Våre hamster fikk ganske mye/ofte kos fordi alle barna tok dem ut og koste med dem jevnlig.

Anonymous poster hash: f299e...597

Ok. takk. Jeg trodde jo at de var kosete. Stell av bur er ikke noe problem. Det er kos og selskap jeg tenker på. De helgene frøkna er hos faren er jeg ofte på jobb til nesten midnatt, da er hamsterkos det siste jeg tenker på. 

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir litt provosert av enkelte av svarene. Jeg har tid til dyr, men jeg har ikke tid til dyr som sover om natten og er våken når jeg er på jobb.

Katt hadde gått fint, hvis jeg ikke hadde bodd i blokk.

Skrevet

Ok. takk. Jeg trodde jo at de var kosete. Stell av bur er ikke noe problem. Det er kos og selskap jeg tenker på. De helgene frøkna er hos faren er jeg ofte på jobb til nesten midnatt, da er hamsterkos det siste jeg tenker på.

Hamsteren kan være med på samvær?

Anonymous poster hash: 77ab4...707

Skrevet

Det letteste dyret du kan ha er katt.

Akvariet er mye arbeid med og ikke minst dyrt

Burdyr er det mye jobb med, og får lite igjen for. De får man ikke så dårlig kontakt med

Anonymous poster hash: 87d0d...e20

Skrevet

Hamstere er kjipe kjæledyr, sover om dagen og våkne om natta.

Skrevet

Det letteste dyret du kan ha er katt.

Akvariet er mye arbeid med og ikke minst dyrt

Burdyr er det mye jobb med, og får lite igjen for. De får man ikke så dårlig kontakt med

Anonymous poster hash: 87d0d...e20

Enig! Katt er det letteste kjæledyret! Om du vil ha burdyr, ville jeg valgt marsvin. De er kosete og er våkne på dagtid :)

Anonymous poster hash: cb0b6...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...