Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Vi spiste igår kyllingfilet som var utgått for tre dager siden, luktet fint og til og med en kokk kikket på den. (Naboen) Igår var jeg forferdelig kvalm, kaldsvette og forferdelig hodepine. Kvalm i dag og lurven i kropp og mage. Kan det være matforgiftning eller kaster man alltid opp?? Anonymous poster hash: cf16b...577
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 En kaster ikke alltid opp. Mannen min har akkurat vært dårlig av en grillet fisk, fisk på planke kjøpt på Kiwi. Han har driti som en foss, fist med farger, skikkelige smerter i mage, svetta og følt seg urven. Ingen av oss andre har vært dårlige, men ingen av oss andre åt den fisken. Anonymous poster hash: 8caaf...c6c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 For jeg føler meg elendig. Kaldsvette og hodepine som ikke forsvinner... Rar fiselukt for å si det rett ut Anonymous poster hash: cf16b...577
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Kan være. Selv om kyllingeb lukta bra. Fisken mannen spiste lukta helt fint og så helt fin ut. Så ikke halsring kokkenaboen din. Anonymous poster hash: 8caaf...c6c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Neida, jeg skylder ikke på noen. Bare lurte på om det kunne være matforgiftning selv om jeg ikke kaster opp. Har ikke diaré, men har gått en del ganger på do. Frysninger og hodepine. Anonymous poster hash: cf16b...577
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Er de andre som spiste kyllingen blitt dårlige da? Anonymous poster hash: 61f3a...1bc
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Det er vel egentlig bare en måte å finne det ut for sikkert. En tur til legen. Men - jeg mener å ha hørt at man blir ganske akutt dårlig om det er matforgiftning. Og det stemte med meg den ene gangen jeg var det. Spiste på big horn, og innen jeg satte meg i bilen, var jeg så dårlig som jeg aldri før har vært. Og jeg både kastet opp, og hadde heavy diaré. God bedring, uansett, HI Anonymous poster hash: e3301...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå