Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble enig om å kjøpe en veske på Finn og nå har selger trukket seg og solgt til en annen. Og jeg har kjøpt tilbehør til vesken etter at vi ble enige om pris og frakt. Hva i all verden gjør jeg nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig irriterende, men dessverre så er det noen slike på finn. Jeg er sluttet å via finn.



Anonymous poster hash: a62e4...b0f
Skrevet

Hvilke andre sider kan man bruke da??

Skrevet

Holder meg som regel til facebook grupper. Bruker da de lokale, slik at jeg kan hente selv. Har hendt masse rart med budrunder der også, men blir i alle fall ikke lurt.



Anonymous poster hash: a62e4...b0f
Skrevet

Man bør alltid vente til man har overtatt varen før man investerer ekstra i den, man vet aldri om selger trekker seg/varen er i ustand/varen ikke svarer til forventningene. Det står skrevet at et vunnet bud er bindende/ferdig sagt muntlig avtale er bindende. Men man vil som kjøper ytterst sjelden få noen form for erstatning ved rettslig forfølgelse av brudd på avtale.



Anonymous poster hash: 57e88...782
Skrevet

Jeg ble enig om å kjøpe en veske på Finn og nå har selger trukket seg og solgt til en annen. Og jeg har kjøpt tilbehør til vesken etter at vi ble enige om pris og frakt. Hva i all verden gjør jeg nå??

Hvilke tilbehør kjøper man til ei veske??

 

Anonymous poster hash: 3abf2...15b

Skrevet

Hvilke tilbehør kjøper man til ei veske??

 

Anonymous poster hash: 3abf2...15b

Jeg kjøpte en veske organisator. Lettere å ha oversikten over innholdet.
Skrevet

Jeg kjøpte en veske organisator. Lettere å ha oversikten over innholdet.

Det finner du på ebay også. Sikkert til en brøkdel av prisen

Skrevet

Kjøpte på etsy 😊

Skrevet

Du må kjøpe ny veske!

 

Anonymous poster hash: cc14f...f8f

Skrevet

Jeg ble enig om å kjøpe en veske på Finn og nå har selger trukket seg og solgt til en annen. Og jeg har kjøpt tilbehør til vesken etter at vi ble enige om pris og frakt. Hva i all verden gjør jeg nå??

 

Selger fikk nok inn et høyere bud enn ditt. Hadde du allerede betalt? I så fall ville jeg varslet Finn. Jeg vet det er lett å være etterpåklok, men det er aldri en god ide å kjøpe tilbehør til noe før du har varen i hendene, spesielt når du kjøper fra Finn. Håper du får brukt innervesken i en annen veske.

 

Anonymous poster hash: 0dfc7...1ef

Skrevet

 

Selger fikk nok inn et høyere bud enn ditt. Hadde du allerede betalt? I så fall ville jeg varslet Finn. Jeg vet det er lett å være etterpåklok, men det er aldri en god ide å kjøpe tilbehør til noe før du har varen i hendene, spesielt når du kjøper fra Finn. Håper du får brukt innervesken i en annen veske.

 

Anonymous poster hash: 0dfc7...1ef

Jeg hadde heldigvis ikke betalt noe. Har bestilt vesken direkte fra butikk, da får jeg det jeg ønsker. Har vunnet noen ekstra penger på EM, så da har jeg råd til å kjøpe den ny 😊
Skrevet

Jeg hadde heldigvis ikke betalt noe. Har bestilt vesken direkte fra butikk, da får jeg det jeg ønsker. Har vunnet noen ekstra penger på EM, så da har jeg råd til å kjøpe den ny 😊

Jeg vant gode penger i går da wales vant😆

Skrevet

Hvis dere alt hadde avtalt kjøpet og selger bryter avtalen og selger til en annen, så mener jeg faktisk at hun er forpliktet til å dekke mellomlegget for deg mellom prisen dere avtalte og ny vare. Men det spørs om det er bryet verdt å få det presset gjennom. 



Anonymous poster hash: 82e7e...9a5
Skrevet

Jeg vant gode penger i går da wales vant😆

Har vunnet totalt 14000kr på to kamper 😂👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...