Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Det er fyfy på voksne, men hva med barn ? De får jo lettere gnagsår når de går barbeint, men er det like krise om barn fra 0 - 13 år har sokker i sandalene ? Anonymous poster hash: f40ad...3e1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke fy for noen, bare litt ugreit hvis det er fuktig i gresset ol. Anonymous poster hash: 42476...48d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke fy for noen, bare litt ugreit hvis det er fuktig i gresset ol. Anonymous poster hash: 42476...48d FY FY på voksne. Virkelig!!!! Anonymous poster hash: 6d541...5ba
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Det er visst in hos barna. Spør barneklærblogger Charlott Pettersen Anonymous poster hash: 6e6a9...a2e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Greit nok på barn, hvis det er ankelsokker. Anonymous poster hash: dc269...819
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Det er dessverre ikke sosialt akseptert med sokker i sandalene, men gud så behagelig det er! Jeg får lett gnagsår og får også brannsår under føttene av gnissingen/fuktighet. Ville absolutt latt barna ha sokker i sandalene! Korte, hvite sokker er jo bare søtt i barnesandaler! Anonymous poster hash: 866f8...1d3
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Wow, krise du, med sokker i sandalene. Jaja, da har jeg hørt det også . Og ikke sosialt akseptert? Fantastisk! Så neste gang jeg har en dritt-dag, så kan jeg bare si at jeg har blitt traumatisert fordi jeg traff en mann med sokker i sandalene da jeg var ute og hentet morgenavisa. Enkelte har for lite fornuftig å bruke hodet på, skjønner jeg. Og jeg kan trøste alle med at det går helt fint å ha sokker i sandalene - uansett alder - jeg har verken blitt kastet egg på eller på andre måter blitt utestengt av det gode lag når jeg bærer mine sandalen med sokker med den største selvfølge. Om noen bryter ute i krampegråt eller får ødelagt dagen av det, så har de et problem, ikke jeg. Hva er egentlig problemet med sokker i sandalene?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Mine to har sokker i sandalene. De er 3 og 6. Men mannen prøver seg noen ganger også, og det får han ikke lov til! Det er det eneste jeg nekter ham å gjøre tror jeg. Anonymous poster hash: c3390...590
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Wow, krise du, med sokker i sandalene. Jaja, da har jeg hørt det også . Og ikke sosialt akseptert? Fantastisk! Så neste gang jeg har en dritt-dag, så kan jeg bare si at jeg har blitt traumatisert fordi jeg traff en mann med sokker i sandalene da jeg var ute og hentet morgenavisa. Enkelte har for lite fornuftig å bruke hodet på, skjønner jeg. Og jeg kan trøste alle med at det går helt fint å ha sokker i sandalene - uansett alder - jeg har verken blitt kastet egg på eller på andre måter blitt utestengt av det gode lag når jeg bærer mine sandalen med sokker med den største selvfølge. Om noen bryter ute i krampegråt eller får ødelagt dagen av det, så har de et problem, ikke jeg. Hva er egentlig problemet med sokker i sandalene? Hva problemet er, holder det ikke at det er dritstygt? Anonymous poster hash: 682cb...b42
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Wow, krise du, med sokker i sandalene. Jaja, da har jeg hørt det også . Og ikke sosialt akseptert? Fantastisk! Så neste gang jeg har en dritt-dag, så kan jeg bare si at jeg har blitt traumatisert fordi jeg traff en mann med sokker i sandalene da jeg var ute og hentet morgenavisa. Enkelte har for lite fornuftig å bruke hodet på, skjønner jeg. Og jeg kan trøste alle med at det går helt fint å ha sokker i sandalene - uansett alder - jeg har verken blitt kastet egg på eller på andre måter blitt utestengt av det gode lag når jeg bærer mine sandalen med sokker med den største selvfølge. Om noen bryter ute i krampegråt eller får ødelagt dagen av det, så har de et problem, ikke jeg. Hva er egentlig problemet med sokker i sandalene? Du, jeg sa ikke at jeg synes det ikke var sosialt akseptert med sokker i sandalene! Jeg elsker å bruke sokker i sandalene, av de grunnene jeg oppgav. Men det er jo en greie at det liksom er teit, dumt, ser stygt ut osv. Finnes til og med sokker som ser ut som sokker i sandaler, sånn moropresang: https://www.amazon.co.uk/Bluw-24363-Sandal-Socks/dp/B007HZ1T7Y Anonymous poster hash: 866f8...1d3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Wow, krise du, med sokker i sandalene. Jaja, da har jeg hørt det også . Og ikke sosialt akseptert? Fantastisk! Så neste gang jeg har en dritt-dag, så kan jeg bare si at jeg har blitt traumatisert fordi jeg traff en mann med sokker i sandalene da jeg var ute og hentet morgenavisa. Enkelte har for lite fornuftig å bruke hodet på, skjønner jeg. Og jeg kan trøste alle med at det går helt fint å ha sokker i sandalene - uansett alder - jeg har verken blitt kastet egg på eller på andre måter blitt utestengt av det gode lag når jeg bærer mine sandalen med sokker med den største selvfølge. Om noen bryter ute i krampegråt eller får ødelagt dagen av det, så har de et problem, ikke jeg. Hva er egentlig problemet med sokker i sandalene? Virkelig? Hva er problemet med å ha BH'n utenpå genseren? Ingen blir ødelagt for livet men det er unødvendig og ekstremt stygt! Bestem deg - er det kaldt så bruker du sokker og sko, er det varmt nok til sandaler så bruker man ikke sokker. Anonymous poster hash: 97412...bc7
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Hva problemet er, holder det ikke at det er dritstygt? Anonymous poster hash: 682cb...b42 Nei. Det er ikke grunn nok til å snakke om krise eller ikke sosialt akseptabelt. Det er mye jeg synes er stygt, men jeg har ikke problemer med at folk bruker det likevel.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Virkelig? Hva er problemet med å ha BH'n utenpå genseren? Ingen blir ødelagt for livet men det er unødvendig og ekstremt stygt! Bestem deg - er det kaldt så bruker du sokker og sko, er det varmt nok til sandaler så bruker man ikke sokker. Anonymous poster hash: 97412...bc7 Ecco-sandaler er noe av det mest behagelige fottøyet jeg har. Med Ecco-sandaler og sokker får man komfort over hele linjen. Sokker og sko blir ikke like luftig. På en varm dag, varm nok til sandaler, blir jeg klam på føttene. Da får jeg gnissesår under fotbladene. Da hjelper det med sokker. Anonymous poster hash: 866f8...1d3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Virkelig? Hva er problemet med å ha BH'n utenpå genseren? Ingen blir ødelagt for livet men det er unødvendig og ekstremt stygt! Bestem deg - er det kaldt så bruker du sokker og sko, er det varmt nok til sandaler så bruker man ikke sokker. Anonymous poster hash: 97412...bc7 For min del må du gjerne gå med bh utenpå genseren selv om jeg ikke ser poenget. Anonymous poster hash: 42476...48d
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Du, jeg sa ikke at jeg synes det ikke var sosialt akseptert med sokker i sandalene! Jeg elsker å bruke sokker i sandalene, av de grunnene jeg oppgav. Men det er jo en greie at det liksom er teit, dumt, ser stygt ut osv. Finnes til og med sokker som ser ut som sokker i sandaler, sånn moropresang: https://www.amazon.co.uk/Bluw-24363-Sandal-Socks/dp/B007HZ1T7Y Anonymous poster hash: 866f8...1d3 At andre synes at det ser teit, dumt eller stygt ut - det kan de velge å lage et problem ut av, om de ikke har noe bedre å bruke energien på den dagen. Folk skulle prøve å bruke sokker i sandalene, for som du sier det er mye mer behagelig.
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 Virkelig? Hva er problemet med å ha BH'n utenpå genseren? Ingen blir ødelagt for livet men det er unødvendig og ekstremt stygt! Bestem deg - er det kaldt så bruker du sokker og sko, er det varmt nok til sandaler så bruker man ikke sokker. Anonymous poster hash: 97412...bc7 Det er ikke noe problem for meg om andre har bh'n utenpå genseren.
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 Ecco-sandaler er noe av det mest behagelige fottøyet jeg har. Med Ecco-sandaler og sokker får man komfort over hele linjen. Sokker og sko blir ikke like luftig. På en varm dag, varm nok til sandaler, blir jeg klam på føttene. Da får jeg gnissesår under fotbladene. Da hjelper det med sokker. Anonymous poster hash: 866f8...1d3 Akkurat!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #18 Skrevet 30. juni 2016 Sokker i sandaler var harry fordi det først ble et vanlig plagg blant frp-stemmende sosialhjelpmottagende sydenturister. Nå kan også de som jobber ha det livet, dermed er det helt ok. Sokker i sandaler er friskmeldt. Anonymous poster hash: a2007...ae2
Hjertefru Skrevet 30. juni 2016 #19 Skrevet 30. juni 2016 Wow, krise du, med sokker i sandalene. Jaja, da har jeg hørt det også . Og ikke sosialt akseptert? Fantastisk! Så neste gang jeg har en dritt-dag, så kan jeg bare si at jeg har blitt traumatisert fordi jeg traff en mann med sokker i sandalene da jeg var ute og hentet morgenavisa. Enkelte har for lite fornuftig å bruke hodet på, skjønner jeg. Og jeg kan trøste alle med at det går helt fint å ha sokker i sandalene - uansett alder - jeg har verken blitt kastet egg på eller på andre måter blitt utestengt av det gode lag når jeg bærer mine sandalen med sokker med den største selvfølge. Om noen bryter ute i krampegråt eller får ødelagt dagen av det, så har de et problem, ikke jeg. Hva er egentlig problemet med sokker i sandalene? Nei, si det. Kan ikke ha store problemer. Tenårings-fashionistaen her i huset sier at sokker i sandaler går greit, men da må det være høye, sorte Adidas -sokker av en bestemt type. Og sandalene må også være sorte, helst noe ala Birckenstock...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå