Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Synes det er vanskelig å finne seg til rette der (er ny), og skjønner ikke helt hva man bør "like"? Kan noen gi meg litt innsikt? Og alle mine venner ser alt jeg liker? Anonymous poster hash: 457b8...a38
februarprins2013 Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 venners barn når det skjer store ting, for eksempel forlovelse, brylup, venter barn eller fødsel når noen får seg ny jobb ta lappen på bilen dyr bilder fra ferier Profilbilde og forsidebilde
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Det er jo ikke noen regler for hva du «bør» like... Føler du for å trykke like på noe, gjør du det. Om det er ofte eller akdri er opp til deg. Anonymous poster hash: bccba...564
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Alle dine venner kan se det du liker, men Facebook velger ut hva de får se, så ingen ser alt. Å like noe viser at du synes det var et fint bilde, en morsom status e.l. Du gir anerkjennelse til den som la ut innlegget, sier at du synes det var verdt å legge ut. Jeg liker fine bilder, morsomme statuser, interessante artikler o.l. Anonymous poster hash: 7ee3b...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå