Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Har ikke sett henne på flere uker. Hun pleier jo vanligvis å være her daglig. Har hun ferie også fra DIB? Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Mener du at vi skal skjønne hvem du mener? Anonymous poster hash: c7e60...d28
Marriet Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har på ingen måte kontroll på alle eller visse brukere her inne, men folk kommer og folk går. Noen tar seg også pause. Flere jeg savner. Er det ikke lov å nevne spesifikke brukere siden du ikke avslører hvem du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Mener du at vi skal skjønne hvem du mener? Anonymous poster hash: c7e60...d28 Ja. Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Jeg er her. Anonymous poster hash: 9dac3...619
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har på ingen måte kontroll på alle eller visse brukere her inne, men folk kommer og folk går. Noen tar seg også pause. Flere jeg savner. Er det ikke lov å nevne spesifikke brukere siden du ikke avslører hvem du tenker på? Er visst ikke det i følge modde. Denne brukeren tar seg aldri pause, derfor litt rart at hun plutselig er borte Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Ja. Anonymous poster hash: 84696...837 Sorry, da får du bare fortsette å lure. Jeg vet at jeg er her og det holder egentlig plenty. Anonymous poster hash: c7e60...d28
Marriet Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Er visst ikke det i følge modde. Denne brukeren tar seg aldri pause, derfor litt rart at hun plutselig er borte Anonymous poster hash: 84696...837 Endret nick kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke lov å skrive noe negativt om en bruker, men det er vel lov å nevne nick? Når dette ikke er en negativ tråd. Anonymous poster hash: 027fa...b28
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke lov å skrive noe negativt om en bruker, men det er vel lov å nevne nick? Når dette ikke er en negativ tråd. Anonymous poster hash: 027fa...b28 Modde vil nok uansett vri det til å være negativt. Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Hvorfor lurer du, egentlig? Har du en "greie" med den personen? Anonymous poster hash: 58dba...0d7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Hvorfor lurer du, egentlig? Har du en "greie" med den personen? Anonymous poster hash: 58dba...0d7 Å ja. Litt betatt Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke lov å skrive noe negativt om en bruker, men det er vel lov å nevne nick? Når dette ikke er en negativ tråd. Anonymous poster hash: 027fa...b28 Er vist ikke det. Jeg spurt om Pashla da hu var fraværende en periode og den tråden ble stengt. Anonymous poster hash: d12ce...ec7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Er vist ikke det. Jeg spurt om Pashla da hu var fraværende en periode og den tråden ble stengt. Anonymous poster hash: d12ce...ec7 Når det skrives tråder om brukere som har uttalt seg provoserende (selv om de kanskje har rett i sine synspunkter) pleier å spinne helt ut av kontroll. Det ender alltid med personhets. Hvis en tråd nevner f eks Pashla, Sug lut, Biltyven, Mamman til Nurket, Mamman til ADHD-gutt eller en del andre, så klarer ikke små, begrensede mennesker å holde seg fra å slenge dritt. Særlig de som har fått motbør når de skrev anonymt i en annen tråd, men ikke fikk til å hevde seg. Da skal de ta igjen i en helt irrelevant tråd. Anonymous poster hash: 58dba...0d7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 kremt, nokon har byrja på sommarferien. Så hun har det ja. Takker. Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 Når det skrives tråder om brukere som har uttalt seg provoserende (selv om de kanskje har rett i sine synspunkter) pleier å spinne helt ut av kontroll. Det ender alltid med personhets. Hvis en tråd nevner f eks Pashla, Sug lut, Biltyven, Mamman til Nurket, Mamman til ADHD-gutt eller en del andre, så klarer ikke små, begrensede mennesker å holde seg fra å slenge dritt. Særlig de som har fått motbør når de skrev anonymt i en annen tråd, men ikke fikk til å hevde seg. Da skal de ta igjen i en helt irrelevant tråd. Anonymous poster hash: 58dba...0d7 Ahh. Ja det er godt mulig. Har ikke vært her inne på mange år før jeg begynte og komme innom igjen (ble fort hekta gitt ) så da la jeg kjapt merke til at Pashla forsvant Anonymous poster hash: d12ce...ec7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #18 Skrevet 30. juni 2016 Når det skrives tråder om brukere som har uttalt seg provoserende (selv om de kanskje har rett i sine synspunkter) pleier å spinne helt ut av kontroll. Det ender alltid med personhets. Hvis en tråd nevner f eks Pashla, Sug lut, Biltyven, Mamman til Nurket, Mamman til ADHD-gutt eller en del andre, så klarer ikke små, begrensede mennesker å holde seg fra å slenge dritt. Særlig de som har fått motbør når de skrev anonymt i en annen tråd, men ikke fikk til å hevde seg. Da skal de ta igjen i en helt irrelevant tråd. Anonymous poster hash: 58dba...0d7 Men slenger ikke du selv litt dritt nå? I dine personkarakteristikker...? Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #19 Skrevet 30. juni 2016 Men slenger ikke du selv litt dritt nå? I dine personkarakteristikker...? Anonymous poster hash: 84696...837 Å snakke generelt er ikke å karakterisere en person. Hvis du føler deg truffet forteller det jo bare at du har deltatt i hylekoret. Anonymous poster hash: 58dba...0d7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #20 Skrevet 30. juni 2016 Å snakke generelt er ikke å karakterisere en person. Hvis du føler deg truffet forteller det jo bare at du har deltatt i hylekoret. Anonymous poster hash: 58dba...0d7 Du, ro deg ned og gå tilbake til ditt første innlegg. Var nok mer enn bare "snakking generelt" Anonymous poster hash: 84696...837
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 Er jo mengder av brukere her. Savner du nettvennen din så send henne en melding, da vel. Anonymous poster hash: 4925e...8bd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 Du, ro deg ned og gå tilbake til ditt første innlegg. Var nok mer enn bare "snakking generelt" Anonymous poster hash: 84696...837 Og hvem mener du spesifikt jeg har krenket? Det et faktisk ikke personhets å si "gærne er de alle, både store og små". Personhets er det når det rammer en person. Ligger liksom litt i kortene. Anonymous poster hash: 58dba...0d7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #23 Skrevet 1. juli 2016 Jeg er her. Anonymous poster hash: 9dac3...619 Tull. Det er MEG hun snakker om. JEG er IKKE her. Anonymous poster hash: 4ab71...24e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 Hvis en tråd nevner f eks Pashla, Sug lut, Biltyven, Mamman til Nurket, Mamman til ADHD-gutt eller en del andre... Anonymous poster hash: 58dba...0d7 Speaking of: hvor er Biltyven???
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 Slapp av. Selv om man skulle tro det om enkelte, bor de ikke her inne, og reiser til og med på ferie. Anonymous poster hash: 0b862...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå